خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار مطرح کرد:

تخریب دولت، همراهی با دشمن است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۱۴

فرماندار رودبار گفت: تخریب دولت به بهانه ناکارآمدی در این برهه از زمان همراهی با دشمن است.

به گزارش‌ایلنا از رودبار، فرماندار رودبار با اشاره به خروج ترامپ از برجام گفت: وی کاسب است و دبه درآورده است و اگر احساس نمی‌کرد در برجام ضرر کرده است ادامه می داد که این از دور اندیشی و تلاش ویژه و ستودنی تیم دیپلماسی ایران نشان دارد.

میرغضنفری افزود: اکنون حقانیت نظام اسلامی ایران در صحنه بین المللی کاملاً مشهود و محسوس است و بدعهدی آمریکا هم که اقدامش مورد حمایت رژیم صهیونیستی و عربستان قرار گرفت بر افکار عمومی جهان ثابت شده است.

فرماندار با بیان اینکه آمریکا هم با خروج از برجام از نظر مراودات اقتصادی ضرر خواهد کرد، افزود: برای اروپا مسیر جدیدی گشوده شده است که از کار ترامپ درس بگیرد، می تواند از وضعیت موجود بهره مناسب را ببرد ولی اگر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که آنها هم قابل اعتماد نیستند در ورطه سیاست‌های اسرائیل قرار گیرد و همان مسیر آمریکا را برود آبرویش را می برد و ایران هم تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.

میرغضنفری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که خطاب به ترامپ فرمودند: به نمایندگی از ملت ایران عرض می کنم هیچ غلطی نمی توانید بکنید و موضع شجاعانه رئیس جمهور در پاسخ مناسب و مدبرانه به تصمیم سخیف ترامپ گفت: آمریکا و دشمنان در تاریخ 40 ساله انقلاب انواع توطئه ها را داشته اند ولی نظام اسلامی همچنان پایدار مانده است.

وی گفت: بدعهدی آمریکا را می دانستیم ولی برای گرفتن بهانه از آمریکا و مصالحی برجام را پذیرفتیم و با خروج آمریکا ما ضرر نخواهیم کرد.

فرماندارگفت: اظهار نظر و انتقاد آزاد است، ولی انتظار داریم موضع گیریها بر مدار منطق باشد و تخریب کردن امری مذموم و تخریب دولت به ناکارامدی در این برهه از زمان قطعًا همراهی با دشمن است.

وی افزود: از تمام تریبونها که منادی وحدت هستند می خواهیم در راستای هم افزایی، وحدت و همدلی قدم بردارند که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره در بیانات و هدایتهای خود بعنوان یکی از اصول اساسی تاکید داشته و دارند.

میر غضنفری بیان کرد: مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تدابیر ریاست جمهوری خط سیر حرکت ماست و زمانی که اصل نظام و انقلاب زیر سوال باشد با هر تفکر و سلیقه ای پای آن خواهیم ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: پشتوانه ملت تضمین کننده و بیمه کننده انقلاب است، مشروعیت نظام و دولت به پشتوانه مردم است و مقبولیتی که نظام در بین مردم داره تضمین کنننده مشروعیت در کشور و در نظام بین المللی است است.

فرماندار گفت: در تمام دوران پس از انقلاب اگر نگرانی در مردم بوجود آمده است بخاطر کمبودها نبوده است بلکه آنها تبعیض را نمی پذیرند که رهبر معظم انقلاب هم در این زمینه بیان داشته اند که در اجرای عدالت مشکل داریم.

فرماندار یادآور شد: همراهی ملت با دولت و نظام نشانه وحدت است، آنچه که تمام بزرگان نظام، قوای سه گانه، مراجع تقلید و سازمانهایی که در مدیریت کشور نقش دارند بعنوان یکی از رموز موفقیت ما در مقابل دشمن می دانند.

میرغضنفری همچنین گفت: سال 97 را رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی اعلام فرموده است و برای نیل به این مهم همه ارکان نظام و بویژه دولت همدل و همگام شده اند و در راستای ابلاغ دولت به موظف و مکلف کردن استفاده از کالاهای ایرانی، در شهرستان رودبار هم برنامه ریزیهای لازم را انجام داده ایم.

وی گفت: مسئولان رودبار باید پاسخگو باشند، برای حل مشکل مراجعین وقت گذاشته، تلاش کنند و از ارجاع بی دلیل آنان به فرمانداری خودداری کنند که بنا بر فرمایش امام خمینی(ره) آنان ولی نعمت ما هستند.

فرماندار همچنین با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: به رغم عضویت نماینده شهرستان رودبار در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و ارتباط حسنه با وزیر بهداشت اما دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تعهدات و وعده مکرر خود در رودبار عمل نکرده است.

وی یکی از نگرانی‌های امسال را کمبود نزولات جوی دانست و گفت: تمام امکانات ادارات و نهادها باید برای رفع مشکل آب کشاورزان و باغداران بکار گرفته شود و مدیران با حضور میدانی در رفع مشکل تلاش کنند و از تمام ظرفیتها از جمله ائمه جمعه هم بهره مند شوند.

میرغضنفری اشتغال را دغدغه اصلی نظام، دولت و شهرستان برشمرد وگفت: تؤام با پیگیری و تلاش برای حل مشکل واحدهای تولیدی راکد شده ، با اجرای طرح تکاپو و بوم گری درصدد اشتغال مولد و پایدار در سطح شهرستان هستیم و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها بویژه در حوزه های روستایی بهره می گیریم.

وی با گرامی داشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از مسئولان خواست با رسانه ها تعامل مناسبی داشته باشند و از این ابزار و بازوی قدرتمند برای پیشبرد امور و حل مشکلات‌شان بهره گیرند.

میرغضنفری با اشاره به پایان شعبان و نزدیکی به ماه خودسازی رمضان حفظ حرمت آن را خواستار شد و گفت: صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های متولی بر فروش ارزاق عمومی نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز