خبرگزاری کار ایران

پوریاسری عنوان کرد:

بهره‌مندی از پتانسیل جوانان برای توسعه شهر لاهیجان / ایجاد کارگروهای تخصصی در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۴۴۸

عضو شورای شهر لاهیجان گفت: شورای شهر لاهیجان باید از پتانسیل جوانان شهر برای توسعه شهر لاهیجان بهره ببرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، آرمان پوریاسری با بیان اینکه ما به‌عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر لاهیجان، خادم و خدمتگزار مردم هستیم و بر این امر شکرگذاریم، گفت: ما در قبال مردم مسئولیم و تاحد توان برای توسعه، عمران و آبادانی لاهیجان تلاش خواهیم کرد و امیدوارم خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم لاهیجان باشم .
وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر انقلاب بر جوانگرایی بارها تاکید داشتند، شورای‌شهر لاهیجان نیز باید از پتانسیل جوانان شهر برای توسعه شهر لاهیجان بهره ببرد . لاهیجان پروژه‌های خوبی را دردست اجرا دارد و به طور یقین حمایت و پشتیبانی مردم و همکاری مسئولان دراین امر می تواند بسیار کار ساز باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به روز شوراها، اظهار داشت: امر شورا و مشورت آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که قرآن مجید یک سوره به نام شورا را به آن اختصاص داده است.

وی افزود: جامعه‌ای که سنت مشورت و همفکری و نظر خواهی در آن حاکم است بهترین راه و کاملترین مسیر را برای توسعه همه جانبه در پیش خواهد داشت. شوراها مورد اعتماد و امین مردم هستند و این نهاد فرصتی برای توسعه مشارکت و حضور مردم است.

وی اقداماتی که تا کنون در شهر به اجرا در آمده را نتیجه مشارکت، تعامل، همدلی و هم اندیشی اعضای شورای شهر بر شمرد و گفت: اعضای شوراهای اسلامی باید از فرصت بدست آمده برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند و برای توسعه شهرها و روستاها گام بردارند.

آرمان پوریاسری با اشاره به بخش‌هایی از شهر که در سالیان گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته، بیان داشت: برای کوچه‌های فیاض و کوی زمانی تا ابتدای حوزه شهری کوبنه و مناطق محروم برای روکش آسفالت و ترمیم آن باید به زودی اقدام لازم صورت گیرد. ایجاد یک پارک تفریحی برای استفاده از مردم کوی زمانی نیز جزو اولویت‌های تیم شهری قرار دارد.

رییس کمیسیون حقوقی شورای‌شهر لاهیجان بر وظیفه خدمات رسانی توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: تیم مدیریت شهری برای سهولت آمد و شد و ایجاد آرامش برای شهروندان و گردشگران، ترمیم آسفالت کوچه‌های شهر و خیابان‌های شهر را در دستور کار خود قرار داده است .

 آرمان پوریاسری در ادامه از ایجاد کارگروهای تخصصی در سال 97 خبر داد و گفت: در نظر داریم سال جدید از پتانسیل جوانان بیشتر بهره ببریم و با مشارکت شهروندان عزیز کارگروه‌هایی از مهندسان، بازاریان، جوانان، بانوان، رسانه، ورزشکاران و … را برای کمک به اعضای شورا تشکیل دهیم.

پوریاسری در پایان ضمن تشکر از سعه صدر شهروندان لاهیجان، از آنان برای همکاری و ارائه نظرات و پیشنهادات خود به شورای‌شهر لاهیجان دعوت به عمل آورد و بیان داشت: شورای‌شهر و شهرداری لاهیجان خادمان مردم هستند و بدون مساعدت فکری و همیاری شهروندان توسعه شهر لاهیجان میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز