خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

اجرای موفق طرح پسماند در مدارس شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۱۸

رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر رشت گفت: اجرای طرح پسماند در مدارس رشت نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن عاقل منش در دیدار با مدیران امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در ساختمان شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: با همکاری مدیران تربیتی آموزش و پرورش شهر رشت می توان مباحث سلامت و‌... را در جامعه نهادینه کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پسماند در مدارس رشت نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است، تصریح کرد: یقینا با انجام این برنامه ها در مدارس رشت و تشویق دانش آموزان به مشارکت در آن ها نتایج خوبی در جامعه خواهیم دید.

عاقل منش با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت به مباحث مختلف توجه و دقت نظر دارد، گفت: ایجاد تعامل با بدنه حوزه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت است و در این راستا تاکنون جلسات متعددی با مدیران تربیتی اداره کل آموزش و پرورش گیلان برگزار کرده‌ایم.

عاقل منش افزود: از طریق برگزاری این نشست ها ارتباط فی ما بین شورای رشت با دیگر دستگاه ها افزایش پیدا می کند و می‌توانیم در راستای تحقق شعار شهر سالم گام های موثری برداریم.

وی با بیان اینکه اقدامات پیرامون تسهیلات سفرهای نوروزی در رشت باید پررنگ‌تر شود گفت: آموزش و پرورش نواحی ۱ و ۲ رشت طی چند سال اخیر در این زمینه بسیار قوی و موفق عمل کرده و ۲ ستاد اسکان مدارس رشت در ایام نوروز بسیار فعال است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت افزود: برای اطلاع رسانی بهتر به گردشگران در سال جاری استندهای ثابت در کنار دو ستاد اسکان نوروزی در رشت جانمایی می‌شود و پس از این ایام می‌توانیم به منظور گسترش مباحث فرهنگی از آنها بهره ببریم.

عاقل منش با اشاره به اینکه مدارس بهترین مکان برای فرهنگ سازی هستند، تصریح کرد: دانش آموزان بهترین مخاطب و شنونده هستند و در مباحث فرهنگی اثرگذاری بسیار خوبی داشته و نقش سفیران را در خانواده‌ها ایفا می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز