خبرگزاری کار ایران

نصرتی در مراسم روز شهردار:

برای دستیابی به اهداف باید استخوان خرد کرد/ با فعالیت های شو مانند از خدمت به مردم دور خواهیم ماند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۰۸

شهردار رشت گفت: برای دستیابی به اهداف باید استخوان خرد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی  به مناسبت روز شهردار  در نشست صمیمی مجموعه مدیریت شهری ضمن خیر مقدم به حاضرین و اعضای شورای اسلامی شهر رشت اذعان داشت: امروز با اتحاد و همدلی موجود آماده خدمات رسانی بهینه در سال ۹۷ هستیم.

وی افزود: نامگذاری روز شهردار در ۲۵ اسفند ماه از سه سال پیش به صورت اجرایی به ثبت رسید و این روز در روزهای پایان سال برای تلاش و کوشش یک سال کاری است.

شهردار رشت ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: هیچکدام از شهدای خانواده باکری در شهر ارومیه به خاک سپرده نشده اند.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم یک افتخار است گفت: با کارها و فعالیت های شو مانند و حرکتهای نامربوط از واقعیات و اصل خدمات رسانی دور خواهیم ماند.

بیش از ۹۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از بدهی ها پرداخت شد

نصرتی ضمن تبریک این روز به خانواده پرتلاش شهرداری گفت: امروز با همدلی اعضای شورا و مجموعه همکاران شرایط به گونه ای فراهم شد تا علاوه بر خروج از شرمندگی همکاران، سیمای شهر تغییر و بهسازی آسفالت معابر اصلی صورت پذیرد.

شهردار رشت با تاکید بر پرداخت بیش از ۹۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیمانکاران و طلبکاران شهرداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک آرامش اولیه به وجود آمده و اکنون باید علاوه بر حل مشکلات موجود برای آینده برنامه ریزی مدون داشته باشیم.

آرامش امروز شهر، نتیجه همدلی و همراهی مجموعه مدیریت شهری و اعضای شوراست

وی از تصویب بودجه سال ۹۷ به همت شورای شهر خبر داد و اذعان داشت: مجموعه مدیریت شهری باید سعی کنند تا در برنامه ریزی در بودجه سال جاری اعتماد سرمایه گذاران و پیمانکاران را داشته باشند.

نصرتی آرامش امروز شهر را نتیجه همدلی و همراهی مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورا خواند و افزود: در شش ماهه اول سال اگر یک سخت کوشی صورت گیرد و اگر همه مدیران بپذیرند که برای دستیابی به اهداف باید استخوان خرد کرد بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

ضرورت انتقال اتحاد و همدلی مدیران شهری به زیر مجموعه ها

شهردار رشت از ضرورت انتقال اتحاد و همدلی مدیران شهری به زیر مجموعه خبر داد و تصریح کرد: اگر مدیریت شهری به معنای واقعی درست کنار هم قرار بگیرند در سال ۹۷ می توانند با اقتدار کارها را پیش ببرند.

امروز باید خروجی‌های تصمیمات این شش ماهه را به‌منصه ظهور رساند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به آمد و شد مدیران طی سال اخیر گفت : شهرداری به عنوان بزرگترین نهاد خدمات رسان وظیفه سنگینی دارد و ما باید در این مقطع بیشترین اثر گذاری را داشته باشیم.

سید امیرحسین علوی انتخاب این روز به عنوان روز شهردار را حامل پیامی بزرگ دانست و افزود: انتخاب این روز با فرهنگی خاص رخ داد و امروز بعد از ۴ دهه، بازخوانی این فرهنگ ما را در اثرگذاری مثبت یاری خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به خستگی وافر مردم شهر در روزهای آخر سال گفت: با گذشت شش ماه از حضور دوره جدید مدیریت شهری و اعضای شورای پنجم تا امروز مردم تحمل زیادی کردند لذا از امروز باید خروجی های تصمیمات این شش ماهه را به منصه ظهور رساند.

سید امیرحسین علوی فضای مناسب حاکم بین شورا و شهرداری را دلیل برگزاری این نشست خواند و گفت: امروز ما مانند بسیاری از حوزه های مدیریتی کشور شرایط سختی را تحمل می کنیم.

وی افزود: همه لایه‌های مدیریتی شهرداری باید به درستی کار خود را انجام دهند تا مردم به راحتی آن را احساس کنند.

رئیس شورای‌شهر رشت تصریح کرد: امروز هر مصوبه‌ای که مدیریت شهرداری خواسته در کمترین زمان ممکن اجرایی شده است.

سید امیرحسین علوی با تاکید بر مشکلات عدیده در شهرداری رشت یادآور شد: امروز ما رشتی ها باید با مغتنم شمردن حضور نصرتی برنامه ریزی شایسته ای را برای شش ماه آینده داشته باشیم.

علوی روزهای پایان سال را روزهای سختی عنوان کرد و گفت: امید است با کارنامه ای درخشان این سال را به اتمام برسانیم.

 حجت جذب: نباید فرصت خدمت به مردم را از دست داد

نائب رئیس شورای‌شهر رشت نیز در سخنانی گفت: آنچه که شهرداری را با دیگر سازمانها متفاوت کرده است ارائه خدمات آنی است.

حجت جذب با تاکید بر اینکه نباید زمان و فرصت خدمت به مردم را از دست داد، افزود: اگر شهرداری نتواند به صورت منسجم حرکت کند، با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

وی افزود: امید است در سال ۹۷ با وجود توانمندی تمام مدیران مشکلات را پشت سر گذاشته و با کمک همدیگر در توسعه شهر گام برداریم.

فاطمه شیرزاد: شورا حامی و پشتیبان شهردار است

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت نیز با گرامیداشت روز شهردار تصریح کرد: ۱۱ عضو شورای اسلامی شهر رشت در یک اجماع عقلانی شهردار را انتخاب کردند، لذا باید از ایشان حمایت کنیم.

فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه سال ۹۷ سال پرتلاشی بود،یادآور شد: امیدوارم در سیاست گذاری شورای اسلامی پروژه های سال ۹۷ در ایجاد احساس امنیت برای سرمایه گذار سالی پر از موفقیت برای مجموعه مدیریت شهری و شهروندان باشد.

وی مجموعه شورای اسلامی شهر رشت، را حامی و پشتیبان شهردار دانست و گفت: اعضای شورای شهر با همدلی اجازه نمی‌دهد، که خدمات آنان زیرسوال رود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و بهداشتی شورای اسلامی شهر رشت، یادآور شد: امید است ۵ مدیر منطقه با تسریع بخشی در فعالیت خود گام های بلندی در رفع نیازمندیهای شهر بردارند.

احمد رمضانپور نیز در این نشست ضمن تبریک به مناسبت روز شهردار اذعان داشت: بیست و پنجم اسفند، سالروز شهادت شهید باکری شهردار ارومیه که تنها ۵ ماه در سمت مدیریت شهری بود به عنوان روز شهردار گرامی داشته می شود.

وی افزود: باکری کسی بود که از بالاترین کار در شهرداری تا پایین ترین کار برای خود عار نمی دانست و همواره در رفع حوائج شهروندان تلاش می کرد.

این عضو شورای شهر رشت، حفظ اراضی کشور ، حفظ امنیت و استقلال کشور را مدیون باکری ها دانست و در ادامه با بیان خاطرات خود در دوران جنگ و ضرورت خدمت به مردم گفت: در این برهه زمانی که شهرداری شرایط حادی دارد، مدیران شهری نباید از حضور مداوم مردم در اتاق و دفتر خود ناراحت شوند.

رمضانپور افزود: امید آن دارم که شهر رشت همچون گذشته که شهر اولین ها بوده، بار دیگر به عنوان شهر برتر و بهتر در همه حوزه ها مطرح گردد.

 
 برای دستیابی به اهداف باید استخوان خرد کرد/ با فعالیت های شو مانند از خدمت به مردم دور خواهیم ماند
همچنین رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا نیز در سخنانی گفت: نه امروز بلکه هر روز، روز شهردار است و همه باید سعی در ارائه خدمت بهینه برای شهروندان تلاشی مجدانه داشته باشیم.

اسماعیل حاجی‌پور افزود: سیاست گذاری‌های شهردار و تدبیر اعضای شورا همه در ارائه خدمت به مردم است.

این عضو شورا خدمت به مردم را بزرگترین لطف خدا دانست و گفت: امروز به همه شهرداران و مدیران مناطق خداقوت می گویم و همه باید تلاش کنیم که خدمات بهتری را برای مردم ارائه کنیم.

حاجی‌پور تصریح کرد: با توجه به هزینه بالا و توقع بسیار زیاد متاسفانه هنوز کار چندانی در توسعه شهر انجام نشده و متاسفانه برخی کسانی که می‌توانند کمک کنند تنها بازخواست می کنند.

وی گفت: ما باید خودمان پای کار باشیم و تمام تلاش خود را در بخش هزینه و در بخش درآمدی به کار ببندیم.

 برای دستیابی به اهداف باید استخوان خرد کرد/ با فعالیت های شو مانند از خدمت به مردم دور خواهیم ماند
 

عضو شورای اسلامی شهر رشت در سخنانی اذعان داشت: امروز روز شهرداری است و شهردار به عنوان یک نماد در راس مجموعه مدیریت شهری قرار می گیرد.

جلال الدین محمد شکریه افزود: نصرتی با شرایط سخت و آگاهی از وضعیت موجود قبول مسئولیت کرد.

وی در ادامه اذعان داشت: همانگونه که سرپرست خانواده در ساماندهی خانواده خود تلاش دارد شهردار نیز در ساماندهی شهر و کمک در حل مشکلات شهروندان تلاش می کند.

این عضو شورا با تاکید بر ضرورت تلاش مجلس در صدور ابلاغیه استقرار مدیریت یکپارچه شهرها یاداور شد: پس از ابلاغ سیستم مدیریت یکپارچه ضمن قدرت یافتن شهردار مدینه فاضله در شهرها تحقق خواهد یافت.

 
برای دستیابی به اهداف باید استخوان خرد کرد/ با فعالیت های شو مانند از خدمت به مردم دور خواهیم ماند
حامد عبدالهی عضو هیئت رئیسه شورای شهررشت و رئیس شورای استان نیز با تبریک روز شهردار برای تمامی مدیران شهری و مدیران مناطق آرزوی موفقیت کرد و افزود: امید است در سال جدید شاهد توسعه روزافزون شهر رشت باشیم.
 
 برای دستیابی به اهداف باید استخوان خرد کرد/ با فعالیت های شو مانند از خدمت به مردم دور خواهیم ماند
 
 
 برای دستیابی به اهداف باید استخوان خرد کرد/ با فعالیت های شو مانند از خدمت به مردم دور خواهیم ماند
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت به نمایندگی از حضار در جلسه ضمن تبریک روز شهردار گفت: امروز با گذشت یک سال کاری در شهرداری رشت شاهد موفقیت های روز افزونی در مجموعه مدیریت شهری هستیم.

مریم گل احضار با تاکید بر ورود پیشنهادهای بی نظیر در حوزه سرمایه گذاری شهرداری گفت: امروز به راحتی و با توجه به جو آرام حاکم بر شهرداری سرمایه گذاران در این شهر ورود و سرمایه گذاری می کنند.

در ادامه برنامه های این روز مجموعه مدیریت شهری با حضور در مزار شهدا و با اهدای گل تجدید میثاقی با شهدا داشتند و پس از آن به مزار شیرخانی، یکی از شهرداران فقید رشت، حضور یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز