خبرگزاری کار ایران

در شرکت گاز استان انجام شد؛

برگزاری ششمین کارگروه تخصصی آب و انرژی پدافند غیرعامل در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۰۱

ششمین کارگروه تخصصی آب و انرژی پدافند غیرعامل استان با حضور حسین اکبر مدیرعامل گاز گیلان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر در ششمین کارگروه تخصصی آب و انرژی پدافند غیرعامل استان گیلان به بیان وضعیت گازرسانی در استان گیلان پرداخت و از افزایش درصد بهره‌مندی خانوارهای گیلانی به 97.6 درصد خبر داد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه کمی گاز در استان، از اجرای پروژه‌های کیفی مختلف از قبیل طرح قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، طرح بهینه‌سازی مصرف گرمکن ایستگاه‌های گاز، سامانه رسیدگی به شکایات و پیشنهادات، طرح سفیران انرژی و... خبر داد.

مدیرعامل گاز گیلان اجرای این نشست را سبب افزایش سطح ایمنی و پایداری جریان انرژی در استان دانست و بر ادامه برگزاری این قبیل برنامه ها تاکید نمود.

در این نشست محمود شکورنیا رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل استان با تشریح روند تکامل پدافند غیرعامل همراستا با تکامل بشری، به بیان اقدامات انجام شده توسط کمیته پدافند غیرعامل در شرکت گاز گیلان پرداخت.

در ادامه کارگروه آب و انرژی پدافند غیرعامل استان به بررسی مصوبات گذشته، بررسی طرح جامع پدافند غیرعامل استان و بررسی راهکارهای قانونی برای یکپارچگی اطلاعات سازمان‌ها جهت تسهیل دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در مواقع بحران پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز