خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار فومن؛

همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۷۴۲

همایش مصرف بهینه گاز طبیعی (طرح سفیران انرژی) با حضور فرماندار فومن، مسئولان ادارات و جمعی از کارشناسان شرکت گاز در محل سالن ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از فومن، در ابتدای این همایش یوسف مدد رئیس اداره گاز فومن ضمن عرض خوشآمد به حاضرین گزارشی از عملکرد این اداره را بیان کرد.

در ادامه حسین اسماعیل‌پور فرماندار شهرستان فومن ضمن حمایت از اجرای این طرح از تمامی ادارات شهرستان خواست که طرح مذکور را در ادارات خود اجرا کنند.

در ادامه  شکورنیا رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت گاز استان گیلان توضیحاتی در خصوص مصرف گاز در جهان و ایران ارائه کردند.

وی در ادامه در خصوص طرح سفیران انرژی گفت: این طرح در سطح وزارت نفت و سایر وزارت خانه ها مورد تحقیق و تائید قرار گرفته و با دستور معاون محترم ریاست جمهوری بصورت ابلاغیه به سایر وزارتخانه ها و استانداری های کشور ابلاغ گردیده و با اجرای این طرح و آگاه سازی همگانی،  تا حد بسیاری از  هدر رفت انرژی جلوگیری خواهد شد .

در ادامه مداح حسینی رئیس ایمنی و  آتش نشانی شرکت گاز گیلان نکات مبسوطی درخصوص خطرات استفاده نادرست گاز ارائه کردند و  روش‌هایی جهت استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی  برای حاضرین بیان کرد.

از نکات حائز اهمیت این همایش ثبت نام فرماندار فومن به عنوان اولین سفیر انرژی جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه در این شهرستان بود.

در پایان به تعدادی از حاضرین به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شدهمایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شدهمایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شدهمایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شدهمایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شدهمایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شدهمایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شدهمایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در شهرستان فومن برگزار شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز