خبرگزاری کار ایران

درجشن گلریزان نسیم و امید منطقه آزاد انزلی‌صورت گرفت؛

کمک 147 میلیون تومانی خیرین جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۱۹

در سومین جشن گلریزان نسیم و امید منطقه آزاد انزلی با همت خیران و مسئولان حاضر 137 میلیون تومان کمک نقدی و 10 میلیون تومان بن خرید کالا برای این امر خیر جمع آوری شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مراسم گلریزان جشن نسیم امید با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و حمایت از خانواده های آنان  با حضور رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، مومنی زاده فرماندار بندرانزلی، آهنگری دادستان انزلی، محمدی مدیرکل کمیته امداد، پارسی مدیرکل بهزیستی، حجت الاسلام شاه آبادی مدیر موسسه غدیر پژوهی کشور، مدیران و معاونین سازمان، خیرین و فعالان اقتصادی منطقه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی این منطقه برگزار شد.

بنابر این گزارش در این مراسم با همت خیران و مسئولان حاضر 137 میلیون تومان کمک نقدی و 10 میلیون تومان بن خرید کالا برای این امر خیر جمع آوری شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم با اشاره به تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی برنامه های  توسعه ای همه جانبه در این منطقه را در دستورکار خود دارد و جشن گلریزان حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد برای سومین سال متوالی در منطقه ازاد انزلی برگزار شده است.

مجید فاتحی خاطرنشان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی و فقر زدایی همواره در دستور کار سازمان منطقه آزاد انزلی بوده و اهتمام به پرداختن به مسولیت های اجتماعی در جامعه امروز به گفتمان تبدیل شده است.

لازم به ذکر است این کمک ها علاوه بر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در راستای حمایت از خانواده زندانیان صرف مواردی از جمله سبد کالای خانواده زندانیان ، کمک هزینه های تحصیلی، کمک هزینه درمان و رسیدگی به امور خانواده های زندانیان نیز می شود.

گفتنی اجرای برنامه فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان از جمله حجت اشرف زاده همراه نیما کرمی و با حضور هنرمند کودک روشندل فاطمه غرار و گروه هنری زندانیان استان از دیگر بخشهای این مراسم بود.

کمک 147 میلیون تومانی خیرین جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز