خبرگزاری کار ایران

نصرتی خبر داد:

تغییر مرزهای مناطق ۵ گانه شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۵۰۸

شهردار رشت از تغییر مرزهای مناطق ۵ گانه شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی شهردار رشت به بررسی تغییر مرزهای مناطق رشت اشاره کرد و گفت: با نگاه توازن و برخورداری مناطق  از منابع اقتصادی سعی داریم در مرزهای مناطق تغییراتی ایجاد نماییم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیتهای عمرانی در محلات منطقه ۳ قابل اهمیت می باشد، گفت: رونق در این زمینه به ویژه در طرح استقبال از بهار یقینا ارزشمند خواهد بود.

وی به جلسه ای در خصوص همکاری مناطق ۵ گانه ، نواحی ، سازمان عمران و خدمات شهر و مدیران مالی اشاره کرد و افزود: این جلسه به جهت طرح استقبال از بهار خواهد بود.

دکتر نصرتی توجه به کارهای روبنایی به ویژه زیباسازی محورهای عبوری را مهم دانست و تصریح کرد: نورپردازی این محورها در شب از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد این در حالیست که هر منطقه تقریبا یک ورودی در اختیار دارد.

شهردار رشت اجرای زیباسازی این محورها در مناطق با همکاری سازمان سیما و منظر را کاری رقابتی عنوان کرد و گفت: مناطق می توانند محورهای ورودی مربوط به خود را بصورت رقابتی زیباسازی کنند.

همچنین در این جلسه  رضا کحالی شهردار منطقه ۳ رشت نیز با بیان اینکه پیش بینی برف کوچکی در اینده نزدیک وجود دارد، اذعان داشت: سعی داریم طرح استقبال از بهار را پس از بارش برف و پاکسازی کامل محدوده های منطقه ۳ به اجرا گذاریم.

وی ادامه داد: رنگ امیزی جداول پس از پاکسازی در دستور کار قرار دارد و طرح های خوبی جهت استقبال از نوروز و سال جدید ارائه خواهیم کرد.

وی همچنین به بیان برخی از نواقص عمرانی پرداخت و خواستار رفع ان و جلوگیری از هر گونه هزینه های اضافی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز