خبرگزاری کار ایران

قدردانی شهردار رشت از مدیران و پرسنل و کارگران زحمتکش شهرداری در بحران اخیر برف

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۴۰۲

شهردار رشت با انتشار متنی از تلاش‌های مدیران، پرسنل و پاکبانان شهرداری در بحران اخیر برف د استان تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد علی ثابت قدم شهدار رشت در متن این پیام قدردانی آورده است: خدمت به مردم بالاترین لطفی است که خداوند می­‌تواند به هر انسانی ارزانی دارد . مدیران ، پرسنل و پاکبانان زحمتکش شهرداری رشت پنجشنبه و جمعه گذشته در پی بارش برف سنگین اخیر با تلاشی خستگی ­ناپذیر در خیابان­‌های شهر مشغول به کار بودند تا خدمتگزار شهروندان شریف رشت باشند و خوشبختانه توانستند در عرض ۲۴ ساعت موضوع را جمع کنند.

به رغم اینکه برف ۶۸ سانتیمتری اخیر رشت از این حیث که با باد شدید توام بد و چگالی بالایی داشت، کم­‌سابقه بود، اما تمام مدیران، پرسنل و پاکبانان شهرداری رشت خالصانه تمام توان خود را برای خدمت به مردم رشت به کار گرفتند تا از نعمت خدمت به مردم استفاده کنند.

اگر نواقصی در کار بود که بیشتر به توان لجستیکی ضعیف شهرداری برمی ­گردد، اصل خدمت بی­دریغ مدیران، کارکنان و پاکبانان شریف شهرداری ستودنی است.

به نوبه خودم به عنوان شهردار رشت از تمام پرسنل شهرداری ، مدیران و پاکبانان زحمتکش ­، بازرسان تاکسیرانی رانندگان اتوبوس و کارکنان شریف فضای سبز بابت خدمات­شان قدردانی می کنم و امیدوارم همیشه توفیق خدمتگزاری به مردم را هر بار بهتر از قبل داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز