خبرگزاری کار ایران

شهیدی مطرح کرد:

افتتاح پروژه‌های صنعتی گیلان نوید بخش ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات داخلی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۲۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: افتتاح پروژه‌های صنعتی گیلان نوید بخش ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و افزایش تولیدات داخلی است.

به‌گزارش‌ایلنا از رشت، همزمان با ایام ا... دهه مبارک‌فجر با حضور کلانتری؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و استاندار گیلان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت چند پروژه صنعتی افتتاح شد .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر و تقدیر و تشکر از حضور سالاری استاندار گیلان و کلانتری؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست کشور در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بیان داشت: همه تلاش ها و کوشش های مدیران چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی به تاسی از سیاست های دولت برای افزایش خدمات و رفاه مردم است.

وی در ادامه افزود : این پروژه ها نوید بخش ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و افزایش تولیدات داخلی است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: در شهرک صنعتی سفیدرود؛ فاز دوم طرح توسعه تولید انواع مفتول سیمی شرکت گیل راد شمال با سرمایه گذاری 390 میلیارد ریال با ظرفیت تولید سالانه 76 هزار و 500 تن و اشتغالزایی 132 نفر به بهره برداری رسید. واحد فیلتراسیون دود کوره ریفاینینگ با استفاده از تکنولوژی اکسیداسیون حرارتی و تصفیه شیمیایی این شرکت نیز با سرمایه گذاری ارزی 790 هزار یورویی و 55 میلیارد و 660 میلیون ریالی افتتاح شد.

وی همچنین افزود : شرکت پروتئینی قطب درخشان با قطعه‌بندی و بسته‌بندی سالانه 5 هزارتن مرغ با نام تجاری سهیل، سرمایه گذاری 285 میلیارد ریال و اشتغال زایی 70 نفر هم به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز