خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل شهرداری رشت برای مواجهه با بارش برف

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۱۳

رئیس شورای اسلامی شهر رشت برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای مواجهه با برف را منسجم ارزیابی کرد و از آمادگی کامل نیروی انسانی و ماشین آلات شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی با تاکید بر اینکه مسئولین باید در مشکلات کنار مردم باشند گفت: برنامه‌ریزی های لازم در خصوص برف پیش رو انجام شده است و مدیریت شهری رشت توان خود را برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار خواهد بست.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورای رشت نیز جلساتی را به منظور اطلاع از جزییات برنامه‌ریزی‌ها برگزار کرده است تصریح کرد: مدیریت شهری رشت با آمادگی کامل به استقبال برف زمستانی می رود.

وی افزود: شهرداری رشت در مقایسه با سال های قبل برنامه دقیق تری را در نظر دارد و از آمادگی بالاتری برخوردار است.

سید امیرحسین علوی با اشاره به تجهیز و به روز رسانی ماشین آلات برف روب گفت: با تاکید شورای اسلامی شهر رشت و با پیگیری های شهردار رشت ناوگان خودرویی شهرداری برای مواجهه با برف احتمالی وضعیت خوبی دارد و با توجه به قراردادهای منعقد شده با بخش خصوصی مجموعا ۱۱۶ دستگاه شامل ۱۷ تیغه برف روب، لودر، گریدر، بابکت و ... در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ۳۲ اتوبوس و ۱۳ ماشین آلات سنگین آتش نشانی به صورت شبانه‌روزی در خیابان حضور خواهند داشت گفت: اتوبوس ‌ها در دو شیفت به مردم خدمات رسانی می کنند و تردد شبانه به منظور جلوگیری از نشستن برف و مسدود شدن خیابان‌ها است.

وی با اشاره به لغو سفر شهردار به چین به علت مدیریت بارش برف سنگین احتمالی، اظهار داشت: مردم انتظار دارند مسئولین پای کار باشند و باعث خوشحالی است که شهردار رشت حضور در کنار شهروندان را در چنین شرایطی در اولویت قرار داده است.

علوی همچنین به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی ستاد مرکزی، مناطق پنجگانه و سازمان های مرتبط اشاره کرد و افزود : پیش بینی ها و تمهیدات لازم در خصوص دپوی اضطراری زباله در کارخانه کود آلی، حضور اکیپ های تعمیرات، ذخیره سوخت و سایر موارد انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: نیروهای شهرداری رشت در حالت آماده باش به سر می برند و از صبح شنبه ماشین آلات در نقاط تعیین شده مستقر می شوند و باز نگه داشتن معابر اصلی و مسیر دسترسی به نقاط کلیدی شهر نظیر بیمارستانها و مراکز درمانی و پمپ بنزین‌ها در اولویت قرار دارد.

علوی با دعوت از شهروندان برای مشارکت در برف‌روبی معابر فرعی، تصریح کرد: سمن‌ها نیز به صورت داوطلبانه در نقاط مختلف رشت آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت رعایت نکات ایمنی و توجه به اطلاعیه‌های ارسالی از سوی شهرداری رشت و دستگاه‌های خدمات رسان را ضروری دانست و گفت: امیدواریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی، لحظات فرح بخشی را در برف امسال سپری کنند.

وی با بیان اینکه حضور بدون برنامه‌ریزی مثمر ثمر نخواهد بود، برنامه‌ریزی مدیریت شهری را منسجم و همه جانبه ارزیابی کرد و اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر رشت پیگیر مشکلات احتمالی خواهند بود و تا پایان بارش برف و بازگشت به شرایط عادی حضور مستمر خواهند داشت تا نعمت برف که در بسیاری از شهرها به عنوان عامل نشاط شهروندان شناخته می شود به بحران تبدیل نشود.

سید امیرحسین علوی با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع پاداش و حقوق کارکنان تصریح کرد: مهم ترین رکن در اجرایی شدن برنامه ها نیروی انسانی است. تهیه غذا و لباس گرم و تجهیزات لازم ضرورت دارد و باید حقوق و پاداش کارکنان به موقع پرداخت شود و دستور پرداخت پاداش از سوی شهردار رشت در حین بارش برف صادر شده است که امیدواریم به موقع پرداخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز