خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا آذرپور خبر داد:

ارتقای سطح آموزشی نیروی شاغل در حوزه گردشگری استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۸۱

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: در راستای ارتقای سطح آموزشی مدیران و کارکنان واحدهای پذیرایی و اقامتی گیلان، دوره آموزشی کوتاه مدت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا آذرپور با تاکید بر اهمیت آموزش نیروی انسانی در کارآمدسازی صنعت گردشگری اظهار داشت: آموزش یکی از ارکان اصلی در توسعه و پیشرفت در تمام امور است.

وی؛ آموزش صحیح را نیازمند بهره‌گیری از اساتید توانمند و فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی خواند و گفت: صنعت نوین گردشگری با آموزش دوره های کاربردی به مرحله شکوفایی خواهد رسید.

این مسئول از برگزاری دوره کوتاه‌مدت 30 ساعته با عنوان شناخت مفاهیم و ضوابط واحدهای اقامتی و پذیرایی" خبر داد و افزود: دوره مذکور در سراسر استان(منطقه بندی5گانه) برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان خاطرنشان نمود:این دوره آموزشی در راستای اجرای بند(ز)ماده 14آیین نامه ایجاد،اصلاح،تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری و به منظور یکپارچه‌سازی سطح اطلاعات فعالان گردشگری تدوین شده و موجبات تعالی در ابعاد مختلف این صنعت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز