خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی البرز خبر داد:

کسب درجه 15 واحد گردشگری البرز/ هتل دیزین4 ستاره شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۰۲۵

مدیر کل میراث فرهنگی البرز با بیان اینکه ۱۵ واحد از تاسیسات گردشگری استان از کمیسیون درجه بندی موفق به اخذ درجه شدند؛ از 4 ستاره شدن هتل دیزین البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج،فخرالدین صابری مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  استان البرز در نشست خبری، از برگزاری کمیسیون درجه بندی واحدهای گردشگری این استان خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل ارائه در تاسیسات گردشگری به گردشگران و مسافران استان البرز افزود: ارزیابی و استاندارد سازی تاسیسات گردشگری به عنوان یکی از اهداف اصلی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز مورد توجه است و در اولویت برنامه های نظارتی قرار دارد.

صابری افزود: بر اساس رویکرد ایجاد فضای رقابتی میان ارائه دهندگان خدمات گردشگری، درجه بندی این تاسیسات از اهمیت و نقش بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به این که مجموعه گردشگری، ورزشی و تفریحی دیزین با برنامه‌ریزی و ایجاد اصلاحات در ساختار مدیریتی، سازه‌ای و خدماتی نقش مهمی در جذب گردشگران خارجی و به ویژه گردشگران علاقمند به ورزش‌های زمستانی دارد، اعلام کرد: هتل دیزین توانست در ارزیابی‌های اخیر شرکت تطبیق و استاندارد سازی ارتقاء یافته، به نخستین هتل ۴ ستاره استان البرز تبدیل شود. این هتل متعلق به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی است.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری البرز با تاکید بر ضرورت نظارت و پایش مستمر تاسیسات و موسسات گردشگری استان،گفت: علاوه بر هتل دیزین ۱۵ واحد دیگر از تاسیسات گردشگری استان از کمیسیون درجه بندی استان موفق به اخذ درجه شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز