خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

همه باید در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم/ ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم نکوداشت شهدا

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۶۸

استاندار گیلان بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات نکوداشت شهدا تاکید کرد وگفت : همگان باید در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان در نشست مشترک شوراهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، نکوداشت یاد شهدا و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بیش از هر چیز دیگر،  نیاز امروز جامعه دانست و برضرورت برگزاری این گونه مراسمات به صورت مردمی تأکید کرد و افزود: البته مدیران باید زمینه‌سازی لازم را در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسمات فراهم کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا و تمامی کسانی که در دوران دفاع مقدس از کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند،  برای تمامی افراد جامعه با هر سلیقه‌ای قابل احترام بوده و برای آن عزیزان حرمت قائل هستند افزود: ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همه افراد جامعه است .

استاندار گیلان با بیان اینکه ایثار تنها در میدان‌های جنگ خلاصه نمی‌شود افزود: با انجام صحیح وظایف محوله در زندگی روزمره ، داشتن وجدان کاری و از خودگذشتگی می‌توانیم ایثار را البته در ابعاد کوچکتر از رشادت‌های میدان جنگ، متبلور سازیم.

سالاری با اشاره به اهمیت شکل گیری خبرگزاری دفاع مقدس و رسالت مهم آن در جامعه اظهار داشت : همگان باید در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم و این یک وظیفه اجتماعی است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: می‌توان تمامی مسائل در حوزه ایثار و شهادت و نقش استان دردوران دفاع مقدس را به صورت جامع و کامل در دانشنامه دفاع مقدس گردآوری کرد.

استاندار گیلان همچنین بر ضرورت تجمیع و برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات نکوداشت شهدا متناسب با شأنیت این عزیزان تأکید کرد و افزود: در برخی موارد بدلیل تعدد برگزاری مراسم نکوداشت شهدا، این مراسمات ناقص و در شأن شهدا برگزار نمی‌شود که همه موظف به برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم نکوهداشت شهدا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز