خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان بابلسر:

ثبات ایران بواسطه ایثارگریها است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۰۱

اگر قرارباشد تجاوزی به مرز وبوم صورت گیرد توسط همین ملت ریشه آنان خشکانیده می شود.

باتوجه به وضعیت ناامن کشورهای منطقه ایران تنها کشوری است که این امنیت را داراست

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، رضامحسن پوردر جلسه حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس که درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به وضعیت ناامن کشورهای منطقه ایران تنها کشوری است که این امنیت را داراست واین دستاورد بواسطه جانفشانیها وایثارگریهای به برکت وجود رزمندگان و ایثارگران است.

معاون فرماندار بابلسرگفت: آثار و ارزشهای دفاع مقدس گنجینه های گرانبهایی برای نظام است که باید در حفظ و نشر ان بکوشیم.

محسن پور بااشاره به اینکه دشمنان ما جرات نزدیک شدن به مرزهای کشورمان راندارند گفت: اگر قرارباشد تجاوزی به مرز وبوم صورت گیرد توسط همین ملت ریشه آنان خشکانیده می شود.

وی با بیان اینکه باید قدر ارزشها را دانست افزود: بازگو کردن خاطرات دوران جنگ برای نسل امروز و همچنین حفظ آثار و یادگاران دوران دفاع مقدس وظیف ای است که بر دوش یکایک مسئولین و مردم قرار دارد.

معاون فرماندار بابلسر با اشاره به اعتقادات استوار مردم شهرستان گفت: شهرستان بابلسر با تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید در صفهای اول دفاع از حریم ولایت و اسلام و میهن سرافراز بوده است.

وی افزود: استقرار دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بابلسر، می تواند گنجینه ای کامل از رشادت های بزرگمردان در دوران دفاع مقدس ایجاد کند که برای نسلهای آینده بسیار مفید خواهد بود.

وی بیان کرد: جاری شدن برکات و آثار شهدا در جامعه سبب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده شده و جامعه‌ای که در آن این فرهنگ نهادینه شود از همه آسیب‌های داخلی و خارجی مصون می‌ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز