خبرگزاری کار ایران

به همت جمعی از فعالان صنعت و تولید گیلان صورت گرفت؛

تشکیل کانون مدیران بازنشسته تامین اجتماعی در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۶۶

به همت جمعی از فرهیختگان ، مسئولان و دست‌اندرکاران عرصه صنعت و تولید و فعالان اجتماعی و اقتصادی استان گیلان ، کانون مدیران بازنشسته تامین اجتماعی در رشت تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، بدنبال تشکیل کانون مدیران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان رشت که به همت جمعی از فرهیختگان، مسئولان و دست اندرکاران عرصه صنعت و تولید و فعالان اجتماعی و اقتصادی استان که در سال‌های اخیر به جرگه بازنشستگان سازمان پیوسته اند راه اندازی شده است، اعضای هیات مدیره این تشکل جدید با جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار کردند.

معیری از مدیران سابق شرکت‌های چینی سازی پارس ، پوشش ... و ریاست هیات مدیره این تشکل در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از فرصت ایجاد شده و پذیرش صورت گرفته که با آغوش باز و گرمی زیاد در کوتاهترین زمان میسر شد، اظهارداشت : در حال حاضر ٥٢ مدیر و مسئول پیشکسوت عضو این کانون هستند و انتظار می‌رود این تعداد در آینده نزدیک به ٢٠٠ نفر افزایش یابد.

وی با اشاره به پیش‌بینی تعدادی کارگروه تخصصی در کانون براساس تجربیات و سوابق اعضاء، اظهار داشت: چون بسیاری از اعضاء علاوه برتحصیلات عالی دانشگاهی از تجربیات عملی و اجرایی در سالهای خدمت برخوردارند درصدد هستیم که با بهره گیری از دانش این جمع و همراهی دانشگاهیان و مدیران استانی بتوانیم در عرصه های تولید و صنعت و... برای گیلان منشاء خیر باشیم .

 معیری با بیان اهمیت کار و تلاش درجامعه و روایات دینی بعنوان یک عبادت ، تلاش برای رونق کارو کاهش بیکاری در استان را سرلوحه فعالیت این کارگروه‌ها برشمرده و خواستار همکاری دراین زمینه شد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز دراین نشست با ابراز خرسندی ازشکل گیری این تشکل جدید ، ازNGO ها بعنوان شاخصی برای توسعه یافتگی یک جامعه یاد نمود که به نمایندگی ازافراد فعالیت مینمایند .

جمیل حق پرست درادامه با اظهارامیدواری به اینکه تشکل ایجاد شده بتواند منشاء خیر و برکت دراستان والگویی برای بقیه شهرستانها باشد افزود : ما درتاریخچه شهر رشت شاهد اولین های بسیاری میباشیم وبه لطف پروردگاروتلاش وهمت عزیزان حتماً دراین گام جدید نیز با هوش و استعداد خاص گیلانی میتوان در مسیر رشد وتعالی حرکت نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی استانها علیرغم محدودیتهای منابع از کمترین امکانات بیشترین بهره برداری را مینمایند افزود : متاسفانه بعضاً شاهد این موضوع هستیم که عدم انسجام ، نداشتن وحدت رویه و مدیریت باعث اضمحلال پتانسیل ها و امکانات میگردد .

وی با برشمردن عوامل بازدارنده توسعه اجتماعی اظهارداشت : اساس سازمان تامین اجتماعی تعامل با شرکاء میباشد و باید با حرکت اصولی این امانت را به نسل آینده سپرد .

حق پرست خاطرنشان ساخت : دفاع ازسازمان بمنزله حمایت ازیک مدیر یا افرادی خاص نیست بلکه صیانت از بخش قابل توجهی از جامعه است که بعنوان نیروهای مولد واثرگذار، چرخ‌های تولید و صنعت کشور را میگردانند و به این مجموعه بمنزله چشم امیدی برای سال‌های پیری ، بیماری و... مینگرند .

درپایان این نشست ضمن اشاره به ضرورت تداوم نشستها ، برحفظ ارتباط متقابل و دوسویه تاکید گردید .       

شایان ذکر است این کانون جدید براساس مجوز فعالیت تشکلها از سوی اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان ثبت و در روزهای اخیر نسبت به برگزاری انتخابات اقدام نموده است و اعضای آن را مجموعه ای از مدیران و مسئولانی که به استناد قانون کار بازنشسته و درزمره مستمری بگیران تامین اجتماعی هستند، تشکیل می‌دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز