خبرگزاری کار ایران

جمیل حق پرست:

وجود سالمندان و پیشکسوتان در جامعه سبب افزایش نعمت و برکت است

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۶۱۲

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: وجود سالمندان و پیشکسوتان در جامعه سبب افزایش نعمت وخیر وبرکت است.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق‌پرست در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان، وجود سالمندان در جامعه را عاملی موثر در افزایش نعمت و برکت الهی برشمرد و اظهار داشت: بنابر روایات دینی اگر بزرگ قوم و ریش سفیدی بر ما وارد می‌شود تکریم و گرامیداشت او واجب است.

وی افزود: شما بازنشستگان بالاترین سرمایه زندگی یعنی عمر و جوانی خود را در عرصه‌های تولید و گرداندن چرخ‌های اقتصاد و صنعت کشور صرف ‌کرده‌اید که بخش عمده آن طی سالیان دفاع مقدس و بازسازی و سخت‌ترین شرایط طی شده و اینک تکریم شما به منزله احترام به نسلی است که فداکاری و ایثار را در زمینه‌های مختلف متجلی کرده و توسعه و آبادانی میهن را سبب شده‌اند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اذعان داشت: تکریم بازنشستگان منزلت بخشیدن به نیروهای فعال امروز جامعه است که شاهد تصویری از فردای خود در آینه سیمای پیشکسوتان و بازنشستگان بعنوان گنجینه‌های خرد و تجربه در جامعه هستند.

حق پرست افتخار خود و همکاران سازمانی را خدمت در مجموعه‌ای دانست که یکی از گروه‌های اصلی هدف آن جامعه شریف بازنشستگان هستند.

 مدیرکل استان همچنین با اشاره به جمعیت ١٠٤ هزار نفری مستمری‌بگیران گیلان این تعداد را دارای رشدی افزون بر ٢٢٥ درصد نسبت به آغاز دهه ٨٠ برشمرده و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش بتوانیم در تحقق انتظارات و رفع دغدغه‌های این گروه قدم‌های موثری برداریم.

مدیرکل درمان تامین‌اجتماعی گیلان نیز به عنوان دیگر سخنران این مراسم اوج شکوفایی انسان را در سال‌های پختگی و بازنشستگی دانست .

شهدی نژاد ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی و انجام بیش از ١٢ هزار عمل جراحی و قرار گرفتن در زمره استان‌های موفق در تربیت نیروهای پرسنلی به منظور طی کردن دوره‌های آموزشی طب سالمندی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به این قشر را از اهم فعالیت‌ها و اقدامات حوزه درمان قلمداد کرد.

اجرای برنامه‌های هنری و موسیقی در فضایی شاد و پرنشاط، ارائه گزارش و انعکاس دغدغه‌ها و توقعات بازنشستگان توسط ریاست کانون بازنشستگان استان و نماینده کانون‌های شهرستانی و قرعه‌کشی و اهدای هدایا به جمعی از حضار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز