خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان عنوان کرد:

ذات صنعت دوره‌های رکود و رونق است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۶۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: ذات صنعت دوره‌های رکود و رونق است و معضل رکود فعلی منحصر به یک کشور نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت : محصولی که باکیفیت بیشتری و قیمت مناسب‌تر عرضه می‌شود قدرت بیشتری برای ماندن در بازار و همچنین صادرات دارد.

احمد علی شهیدی به خصوصیت صنعت‌های موفق در بازار ازجمله به‌روز بودن فناوری اشاره کرد و گفت: یک صنعت نهایتاً باید تا 5 سال به رشد و بلوغ اقتصادی خود برسد.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به‌ضرورت ارتقای تکنولوژی محصولات واحدهای صنعتی تاکید داشت و خاطرنشان کرد: تکنولوژی امروزه رشد فراوانی داشته و نمی‌توان محصولی که نخستین تولید آن در 5 سال گذشته مربوط می‌شود همچنان تولید بشود و یک تولیدی باید در همان سال‌های اولیه علاوه بر اینکه سرمایه اصلی، سود خود را نیز برداشت کند و بر اساس نیاز بازار و بر مبنای زمان محصول خود را تولید کند.

شهیدی در ادامه مطلب افزود: درگذشته لامپ‌های رشته‌ای تولید می‌شدند اما اکنون هیچ‌کس از لامپ رشته‌ای استفاده نمی‌کند و درنتیجه سرمایه‌گذاران لامپ رشته‌ای باید صنایع خود را جمع و به تولید لامپ‌های کم‌مصرف و یا نمونه‌های دیگر مشغول شوند.

وی بابیان اینکه ذات صنعت دوره‌های رکود و رونق است و معضل رکود فعلی منحصر به یک کشور نیست، بیان داشت : نوع صنعت و چگونگی رقابت کردن آن در بازار از دیگر موارد بسیار مهم است و محصولی که باکیفیت بیشتری و قیمت مناسب‌تر عرضه می‌شود قدرت بیشتری برای ماندن در بازار و همچنین صادرات دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز