خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

اجرای پروژه‌های کیفی گارزسانی در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۳۰

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: عملیات توسعه‌ای گاز در استان به مراحل پایانی خود نزدیک شده و این شرکت در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین اجرای پروژه های کیفی را در اولویت قرار داده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: هم اکنون تمام شهرها بجز ماسوله (به جهت دارا بودن بافت تاریخی) و 1855 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند و متوسط درصد بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی استان به 97 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با عنوان این خبر که طرح گازرسانی به 90 روستای استان در حال اجراست، گفت: با اجرای کامل پروژه بند «ق»، امکان بهره مندی 2 الی 3 درصد دیگر از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز ایجاد خواهد شد.

اکبر گفت: هزینه گازکشی به روستاهای بالای 20 خانوار استان تا پای علمک برعهده شرکت گاز استان است ولی هزینه لوله کشی در داخل منازل بر عهده خود مشترک است.

وی ادامه داد: روستاهایی که در طرح هادی قرار دارند امکان بهره مندی از گاز را خواهند داشت و روستاها و یا افرادی که خارج از این طرح ساکن می باشند با پرداخت قدرالسهم می توانند گازدار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع که در سال گذشته 9/6 میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف شده است، اظهار داشت: در سال 95 با وجود سرمای گسترده، شاهد هیچگونه قطعی گسترده گاز در استان نبودیم که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم شرکت گاز و رعایت صرفه جویی در مصرف گاز توسط مشترکین فهیم گیلانی محقق شده است.

 اکبر اظهار داشت: عملیات توسعه‌ای گاز در استان به مراحل پایانی خود نزدیک‌شده است و این شرکت در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین اجرای پروژه‌های کیفی مانند پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز را در اولویت قرار داده است.

وی با اعلام این مطلب افزود: در این سیستم کنتورخوان با مراجعه به درب منزل و قرائت کنتور، صورتحساب گاز را در محل چاپ گرفته و در اختیار مشترک قرار می دهد و بر اساس بررسی های بعمل آمده این طرح سبب افزایش سطح رضایتمندی مشترکین عزیز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از تمام گیلانیان فهیم خواست با مدیریت و صرفه جویی در مصرف گاز، علاوه بر کمک به همکاران شرکت گاز درجهت پایداری شبکه گاز در استان، هزینه کمتری را بابت گازبها متحمل شده و این انرژی پایان پذیر را برای نسل های بعدی نیز حفظ نمائیم.

(بند ق بندی در تبصره 2 قانون بودجه سال 1393 کل کشور است که بر اساس آن تمام روستاهای بالای 20 خانوار که هزینه گازرسانی به هر خانوار در مناطق سردسیر کمتر از 6 میلیون تومان باشد باید از نعمت گاز برخوردار شوند).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز