خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

حمایت از دولت تنها در گرو داشتن مسئولیت‌های دولتی نیست/ دیدگاه جوانان آستارا در کارگروه‌های تخصصی استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۴۰۱

فرماندار آستارا گفت: حمایت از دولت تنها در گرو حضور در بدنه اجرایی و داشتن مسئولیت های دولتی نیست بلکه می‌توان با حضور در سایر عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از اندیشه و تفکر دولت حمایت کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در نشست با جمعی از جوانان حامی دولت تدبیر و امید و فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در آستارا افزود: استاندار جدید گیلان بخشنامه‌ای برای استفاده از جوانان و بانوان در دستگاه‌های اجرایی صادر کرده‌اند و در پیامد آن در آستارا نیز این مطالبه جوانان و بانوان پیگیری می شود و به روسای ادارات اعلام شده است تا در سطوح مختلف از این قشر استفاده کنند.

وی اظهار داشت : هرچند که از نظر شرایط استخدامی و چگونگی به کارگیری جوانان و بانوان در دستگاههای اجرایی الزاماتی وجود دارد و شراط اصلی داشتن رابطه استخدامی است اما می توانیم از ظرفیت و توانمندی های این قشر در حوزه های مختلف و کارگروه های تخصصی استفاده کنیم که هم موجب بهره بهره‌مندی از دیدگاه های آنان در توسعه شهرستان می‌شود و هم اینکه فرصتی است برای جوانان تا با عرصه های اجرایی آشنا و کسب تجربه کنند و در آینده نیز در فضای بهتر از وجود آنان استفاده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا گفت: تمام تلاش های دولت این است تا با ایجاد فضا و شرایط مناسب از این ظرفیت ها در بدنه اجرایی بهره ببرد اما باید شرایط کشور و وضعیت جذب را هم در نظر گرفت.

وی گفت: به طور یقین مردمی که به دکتر روحانی رای دادند به ویژه جوانان و بانوان برای کسب پست و مقام و رسیدن به مناصب نبود و آنها به یک رویکرد و نگاه در حوزه مدیریت اجرایی کشور رای دادند که تلاش دارد با بهره مندی از همه ظرفیت ها و با روش اعتدال و توجه به منابع و سرمایه ها از نظر امکانات و سرمایه انسانی، کشور را به سمت توسعه هدایت کند.

فرماندار آستارا ادامه داد : اگر چه انتظارات از دولت زیاد است و مردم نیز به دنبال مطالبات خود هستند اما باید به رئیس‌جمهور فرصت داد تا برنامه‌های خود را به سرانجام برساند و همانگونه که در چهار سال گذشته کشور را از چالش‌ها و مشکلات نجات داد اکنون نیز در مسیر همان برنامه ها باید در یک فرصت زمانی به سایر مطالبات پاسخگو باشد.

وی یادآور شد: ایجاد اشتغال و رفاه و حضور در عرصه های مدیریت اجرایی حق جوانان و بانوان است و باید مطالبه گر باشند اما آیا امکان دارد از همه در مجموعه ساختار دولت استفاده کرد.

رنجکش اضافه کرد: با همه مشکلاتی که وجود دارد دولت درصدد ایجاد فضای رشد و مطلوبیت کسب و کار است و جوانان باید به سمت بازارهای اشتغال هدایت شوند و در این زمینه در شهرستان آستارا فرصت هایی وجود دارد که جوانان می‌توانند بر اساس تجربه، مهارت و تخصص و دانش خود از آنها استفاده کنند.

وی گفت: حمایت از دولت تنها در گرو حضور در بدنه اجرایی و داشتن مسئولیت های دولتی نیست بلکه می‌توان با حضور در سایر عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از اندیشه و تفکر دولت حمایت کرد.

فرماندار آستارا افزود: جوانان این شهرستان میتوانند در قالب تشکل‌های اجتماعی و سیاسی با کسب مجوز از فرمانداری به سازماندهی خود اقدام کنند و در فضای رسمی و تشکیلاتی دیدگاه ها و ایده های خود را برای اداره بهتر جامعه منعکس و در مسیر توسعه شهرستان مشارکت داشته باشد.

وی افزود: به عنوان فرماندار شهرستان از شما می‌خواهم که در چهارچوب قانون و تشکیلات قانونی مطالبات خود را پیگیری کنید و از فضایی که در دولت تدبیر و امید برای مشارکت اقشار مختلف در مسیر توسعه کشور، استان و شهرستان ایجاد شده است استفاده کنید.

وی یادآور شد : این فرمانداری آمادگی دارد تا همکاری و مساعدت های ویژه‌ای با طرح ها و دیدگاههای جوانان برای توسعه شهرستان داشته باشد.

فرماندار آستارا همچنین ضمن تشکر از حضور جوانان در انتخابات گذشته آنان را سرمایه شهرستان دانست که می‌توانند نقش مهمی در فرایند توسعه آستارا داشته باشد.

در این جلسه شرکت کنندگان ضمن تشکر از فرماندار آستارا به پاس برگزاری این نشست و پیگیری هایی که در راه توسعه و رفع مشکلات این شهرستان دارد به بیان دیدگاه های خود در خصوص استفاده از جوانان و بانوان و همچنین توجه به مشکلات آنان پرداختند و همچنین از طرح فرماندار آستارا در استفاده از جوانان در کارگروه‌های تخصصی فرمانداری و بهره‌مندی از دیدگاه‌های آنان استقبال کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز