خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبرداد:

نشت یابی بیش از 11 هزار کیلومتر شبکه گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۶۲

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی 11 هزار 420 کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه استان از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور بهره برداری ایمن و اجتناب از بروز هرگونه حوادث ناگوارخبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر با اعلام این خبر افزود: میزان نشت‌یابی انجام شده از شبکه‌های گاز استان در سال جاری یک رکورد محسوب می‌شود و نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 35 درصد رشد داشته است.

 اکبر ادامه داد: این عملیات در 25 شهر گیلان انجام شده و معادل 48 درصد کلیه خطوط گاز در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: همچنین در 7 ماه گذشته 281 هزار انشعاب و عملک گاز و 128 ایستگاه گاز در استان گیلان مطابق برنامه ریزی های انجام شده مورد نشت یابی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره بر اهمیت تأمین ایمن و پایدار گاز برای مشترکین اظهار کرد: واحد بازرسی فنی تمام تلاش خود را برای انجام درست و به موقع وظایف محوله در جهت استمرار پایداری جریان گاز در استان به کار خواهد بست.

 اکبر در پایان اظهار داشت: واحد بازرسی فنی با بکارگیری از نرم افزار نشت یابی برای مدیریت بهتر عملیات نشت یابی به دنبال ثبت هرچه دقیق تر و جامع تر بازرسی ها و نشت یابی ها می باشد و با استفاده از خروجی این نرم افزار در جهت بهبود عملکرد خویش و به اتمام رساندن عملیات نشت یابی تا پایان سال بهره خواهد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز