خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

نشت‌یابی بیش از 719 کیلومتر شبکه گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۵۷۰

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در آبان امسال 719 کیلومتر از شبکه و 18 هزار 500 مورد از انشعابات گاز استان مورد نشت یابی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت،ظهیری گفت: در آبان امسال 719 کیلومتر از شبکه و 18 هزار 500 مورد از انشعابات گاز استان مورد نشت یابی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: میزان نشت یابی از شبکه‌های گاز استان در آبان 95 یک رکورد محسوب می‌شود و نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود 25 درصد رشد داشته و این مقدار درخصوص انشعابات نیز رشد 13 درصدی را نشان می دهد.

ظهیری اظهار کرد: واحد بازرسی فنی تمام تلاش خود را برای انجام درست و به موقع وظایف محوله به کار خواهد بست و این میزان عملیات نشت یابی در آبان ماه در 5 شهر استان انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور بهره برداری ایمن و اجتناب از بروز هرگونه حوادث ناگوار، در ماه گذشته 15 ایستگاه گاز در استان گیلان مطابق برنامه ریزی های انجام شده مورد نشت یابی قرار گرفته است .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان پیش بینی کرد تا دهه فجر امسال 4 هزار و 690 کیلومتر از شبکه ها، معادل 21 درصد کل خطوط انتقال گاز در استان مورد نشت یابی قرار گیرد.

ظهیری در پایان با اشاره  به نشت یابی 100درصد خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در سال گذشته، از برنامه ریزی بلندمدت واحد بازرسی فنی در جهت نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز برای جلوگیری از وارد آمدن صدمات و خسارات احتمالی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز