خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان مطرح کرد:

اهمیت اولویت منافع مردم به منافع حزبی و شخصی

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۷۶۰

فرماندار لاهیجان ترجیح منافع مردم به منافع حزبی و شخصی و تقویت اعتماد اجتماعی را با اهمیت خواند و آنرا را لازمه رفع مشکلات دانست.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان با محمد احمدی فرماندار لاهیجان و نماینده مجلس شورای اسلامی، در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

فرماندار لاهیجان نیز در این جلسه طی سخنانی، شورا و شهرداری را امانتدار مردم دانست و افزود: باید در زمینه بودجه و میزان تحقق آن شفاف سازی لازم صورت گیرد و مردم از تمامی ابعاد کارهای شهرداری آگاه باشند.
احمدی گفت: شورای دور پنجم ترکیبی از تجربه، علم بوده و این موضوع یک فرصت ارزشمند برای لاهیجان است. 
وی ترجیح منافع مردم به منافع حزبی و شخصی و تقویت اعتماد اجتماعی را با اهمیت خواند و آنرا را لازمه رفع مشکلات دانست. 
فرماندار با اشاره به اینکه این شورا حاصل خرد جمعی مردم لاهیجان است و انتظار می رود با حرکت قانونمند و ضابطه مند در ادامه کار نیز بتواند اعتماد عمومی را مجدد جلب کند، افزود: پر حاشیه ترین بحث شورای دور پنجم در کلیه شهرها  انتخاب شهردار بوده و بعد از انتخاب شهردار لاهیجان، همه به رأی نمایندگان مردم در پارلمان شهری احترام گذاشتند و حاشیه ها از بین رفت.

احمدی با بیان اینکه مبنای رفتار ما باید بر اساس قانون و عمل به قانون باشد، افزود: همه ما باید به قوانین هر چند مخالف نظر و سلیقه شخصی مان باشد احترام بگذاریم.

فرماندار لاهیجان در پایان برای شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست برنامه محوری را در اولویت امورات قرار دهد، باید بر اساس قانون شهرسازی به حاشیه شهر توجه ویژه‌ای شود و از همه ظرفیت‌ها علی الخصوص قوای 3 گانه شهرستان برای پیشبرد امورات شهری استفاده کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز