خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان عنوان کرد:

ضرورت پیگیری امور مردم با جدیت توسط شورای چهارم و شهردار

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۷۲۷

فرماندار لاهیجان گفت: شورای چهارم و شهردار فعلی همانند دولت یازدهم تا پایان دوره چهارساله خود امور مردم را با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی در نشست با اعضای جدید شورای اسلامی شهر لاهیجان بیان کرد: شما منتخبین مردم در شورا، آغاز راه جدیدی را انتخاب کرده‌اید که نیازمند تلاش مضاعف است. لذا اولین اصلی را که همه اعضا شورا بایستی به آن توجه کنند و سرلوحه کارشان قرار بدهند انسجام، وحدت، همگرایی و هم پوشانی است که لازمه کار شوراست.

احمدی افزود: بنده بعنوان فرماندار گاها برای پیشبرد امور اجرایی شهرستان علی‌الخصوص شهرداری به جهت تسهیل در کار مردم ورود خواهم کرد.

وی گفت: شورای شهر آینده باید از هم‌اکنون برنامه‌های بلند و کوتاه مدت خود را طراحی کرده تا در طول خدمت خود به چشم اندازی که مدّنظر بوده دست پیدا کنند.

احمدی در ادامه عنوان کرد: شورای چهارم و شهردار فعلی همانند دولت یازدهم تا پایان دورهء چهارساله خود امورات مردم را با جدیت پیگیری میکند.

وی افزود: از ابتدای تشکیل شورا‌های شهر در انتخابات حضور داشتم و از تمام روند اجرایی آن آگاهی کامل دارم. انتخابات اخیر با برخی بداخلاقی‌ها مواجه شدیم که هیچگونه اسناد و مدارکی برای اثبات وجود نداشت. لذا مجموعه فرمانداری در کمال بیطرفی همه را به رعایت مرّ قانون فراخواند.

احمدی گفت: یکی از توصیه‌های مکرر محمد علی نجفی پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری است که باید در اولویت امورات شورای جدید و شهرداری باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان افزود: شورای شهر و شهردار برای آشنایی بیشتر با مشکلات باید در شهر حضور فیزیکی داشته باشند. خوشبختانه مردم لاهیجان در انتخاب دقت لازمه را داشتند و امید بر این است که تمامی تلاش‌ها برای رضایتمندی مردم باشد.

فرماندار لاهیجان مکانیزه شدن انتخابات شورای شهر لاهیجان را منحصر به فرد دانست و گفت: مکانیزه شدن به روند برگزاری انتخابات سرعت بخشید و درصد اشتباه را به صفر رساند.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای شورا به بیان نکات و صحبت های خود پرداختند و همه بر لزوم همدلی، پرهیز از حاشیه‌ها و تلاش مستمر و مجدانه تاکید داشتند و اظهار امیدواری کردند که کارنامه خوبی در خدمت‌رسانی به مردم از خود به جای بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز