خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت در دیدار با مدیرکل پست بانک کشور:

اولویت اصلی بر سرمایه‌گذاری است/ هر دو نهاد شهرداری و پست بانک نگاه اقتصادی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۱۱

شهردار رشت رشت گفت: هر دو نهاد شهرداری و پست بانک نگاه اقتصادی دارند و باید درباره همکاری ها در آینده از موهبت ها و خدمات پست بانک بهره ببریم .

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی در این دیدار اظهار کرد: در مورد برخی پروژه هایی که در رشت وجود دارد با چند بانک مشورت شده است که پست بانک از جمله بانک های مورد نظر بود .

نصرتی با بیان اینکه در حال حاضر ، اولویت بر سرمایه گذاری است، خاطر نشان کرد: گیلان و به ویژه رشت فرصت های سرمایه گذاری با درآمدهای اقتصادی فراوانی دارد که لازم است با همکاری نهادهایی همچون پست بانک در بهره گیری از این فرصت ها سرعت بیشتری به خرج داده شود.

 وی گفت: همه ساله ۳۶ میلیون جمعیت وارد گیلان می‌شوند که این رقم در مقابل جمعیت ۲۰ میلیونی که برای زیارت به مشهد سفر می‌کنند حائز اهمیت بوده و از فرصت‌های ویژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری محسوب می شود .

 شهردار رشت با اشاره به توانمندی های پست بانک گیلان و ارائه تسهیلات از این نهاد افزود: هردو نهاد شهرداری و پست بانک نگاه اقتصادی دارند و باید درباره همکاری ها در آینده از موهبت ها و خدمات پست بانک بهره ببریم .

 مدیر عامل پست بانک کشور نیز در این دیدار با اشاره به نگاه دولتی و حاکمیتی این نهاد اظهار کرد : پست بانک بیشترین اثر را بر محورهای اقتصادی دارد.

خسرو فرحی گفت : در امور شهری نیز می توانیم با محور تخصصی و توسعه ای فعالیت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: پست بانک در بخش های پسماند و فاضلاب شهری به میزان ۷۶۰ میلیارد تومان مشارکت داشت.

 مدیرعامل پست بانک کشور فراهم‌کردن رفاه برای مردم یک شهر را به ویژه با انجام سرمایه‌گذاری‌های مطالعه‌ شده‌ مهم دانست و تصریح‌کرد: پست‌بانک با داشتن ۴۷۰ کارگزار در مناطق مختلف‌کشور،  ظرفیت‌های فراوانی دارد .

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های رشت، پست بانک کشور برای پیشرفت و آبادانی این شهر تلاش می‌کند.

در این دیدار همچنین ، مدیر اداره امور شعب پست بانک گیلان نیز حضور شهردار با تجربه را در رشت منشا برکات فراوانی برای این شهر دانست و بیان داشت: گیلان و به ویژه رشت مزیت های فراوان ، مخفی و بدون استفاده ای دارد ‌.

محمد زمان فداکار بیان داشت : به عنوان یک مدیر بومی علاقه فراوانی در خدمت رسانی و کمک به توسعه رشت داشته و دارم و موضوعاتی همچون انباشت زباله در منطقه سراوان تبدیل به دغدغه های شخصی بنده شده است .

 وی گفت : پست بانک از تمام طرح های شهرداری  همچون حمایت از خرید اتوبوس های درون شهری حمایت و کمک می کند .

مدیر اداره امور شعب پست بانک گیلان خاطر نشان‌کرد : با جدیت هرچه بیشتر پیگیر سرمایه گذاری در رشت هستیم و در این راستا از تمام امتیازات خود استفاده می کنیم.

فداکار گفت : همکاری های متقابل باید به گونه ای پیش رود که برای این بانک نیز توجیه اقتصادی داشته باشد.

وی همچنین بر لزوم کمک این اداره کل به شهرداری رشت تاکید کرد وافزود: پست بانک بصورت همه جانبه آماده همکاری با شهرداری رشت است.

 در این دیدار که " احمد رمضانپور نرگسی " بعنوان یکی از اعضای شورای شهر رشت نیز حضور داشت از تلاش های پست بانک گیلان بابت ارائه تسهیلات به شهرداری بابت خرید اتوبوس و همچنین بابت تسهیلات ۶۰ میلیاردی به پیمانکار سازمان آب منطقه ای گیلان قدردانی کرد و گفت: این بانک از جمله بانک های رده اول در سطح کشور است.

 وی بر لزوم‌ همکاری‌های‌متقابل با پست‌بانک تاکید کرد و افزود: باید ساختمان‌های‌قابل سرمایه‌گذاری به همراه سرمایه گذاران مربوط شناسایی شده و در قالب برنامه ای زود هنگام به این مقوله رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز