خبرگزاری کار ایران

شهردارخمینی شهربا تاکید بروصول مطالبات مردم:

خمینی شهر به خوابگاه تبدیل شده است / عمده درآمد مردم خمینی شهر در شهرهای همجوار هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۱

مردم خمینی شهر به دلیل کمبود زمین و برخی مشکلات مجبورند در شهرهای مجاور سرمایه گذاری کنند و به طور عملی خمینی شهر به خوابگاه تبدیل شده است.

ایلنا: شهردارخمینی شهر درجمع مردم، ضمن اعلام این مطلب که شهر خمینی شهر به خوابگاه تبدیل شده است، مطالبات شهروندان را واقعیتی مسلم بیان کرد و افزود: عمده درآمد مردم خمینی شهر در شهرهای همجوار هزینه می‌شود و این موضوع باعثشده تا سرانه شهروندی ما یک میلیون و ۶۶۰ هزار ریال باشد که در مقایسه با شهرهای همجوار بسیار ناچیز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حاج حیدری همچنین گفت: آلایندگی زیادی از سوی پالایشگاه و نیروگاه اصفهان به خمینی شهر وارد می‌شود در حالی که عوارض آلایندگی اختصاص پیدا کرده به این شهر در مقابل حجم نفوذ مواد آلاینده این دو شرکت بسیار ناچیز است.

وی از مسوولان استان خواست تا در مقایسه این شهر نسبت به شهرهای همجوار مبلغ اختصاصی بابت آلایندگی هوا را افزایش دهند.

وی همچنین به وجود بیش از ۶۰۰ هکتار بافت فرسوده در این شهر اشاره کرد و گفت: بافت فرسوده تهدید نیست بلکه فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری است.

حاج حیدری تصریح کرد: اکنون با تمام توان و امکانات به دنبال احیای بافت فرسوده این شهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسترهای خدماتی و زیرساخت‌های لازم در مناطق بافت فرسوده فراهم شده است، اظهارکرد: با وجود قانون تجمیع و تفکیک قطعات زمین، تسهیلات و امتیازات آن می‌توان از ظرفیت موجود، برای بالا بردن درآمد شهرداری و احیای بافت فرسوده استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری خمینی شهر نیاز به تولید و تقویت منابع درآمدی پایدار دارد گفت: کلیه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری افراد بومی و غیربومی در این شهر فراهم شده است.

حاج حیدری از کلیه سرمایه گذاران و مردم خواست تا برای احیای بافت فرسوده با شهرداری مشارکت و سرمایه گذاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز