خبرگزاری کار ایران

به دعوت کمیسیون عمران شورا؛

ادامه همکاری با شرکت پلشیر و طرح‌های سند بازآفرینی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۸۴

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای رشت گفت: شرکت پلشیر، مبدع سند بازآفرینی در کشور بود و در رشت به عنوان پایلوت اجرا شد و اگر ابهاماتی در قراردادها وجود دارد، دستگاه های نظارتی می باید بررسی کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه مشترک کمیسیون‌های توسعه و عمران و فرهنگی و اجتماعی شورا، به منظور بررسی سند باز آفرینی شهر رشت با حضور مدیرعامل شرکت پل شیر در تالار شورا برگزار شد.

در این دیدار که به دعوت رئیس‌کمیسیون عمران صورت گرفته بود رئیس‌هیات مدیره شرکت پل شیر ابراز کرد: طرح سند بازآفرینی به صورت پایلوت اولین‌بار در شهر رشت اجرا می‌شود و به عنوان الگویی برای‌دیگر شهرها قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورا، در این دیدار گفت: رویکرد سند بازآفرینی شهر رشت انسان محور است و برهمین اساس با کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا نشست مشترکی برگزار شد تا رئیس هیات مدیره شرکتی که طرح بازآفرینی شهر رشت را در حال مطالعه داشت، مشکلات و موانع ادامه کار را توضیح دهد.

رضا رسولی، بازآفرینی را نیاز امروز توسعه همه جانبه و پایدار در شهرها خواند و افزود: پیش نیاز موفقیت این طرح، مستلزم مشارکت و همسویی همه نهادها و همچنین شهروندان است اما از زمان عقد قرارداد با شرکت پل شیر در رشت، عواملی نظیر انتخابات، روند مشارکت مدیران دیگر دستگاه ها و مدیریت شهری را تنزل داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز در مورد سند باز آفرینی گفت: هرچند با اجرای برخی طرح ها سند بازآفرینی چهره شهر رشت متفاوت تر از گذشته شده است، اما با وجود تاکید اینجانب بر تداوم طرح های بازآفرینی، نیاز است نیم نگاهی به گذشته داشته و نواقص طرح های اجرا شده را برطرف نماییم.

رضا رسولی گفت: شرکت پلشیر، مبدع سند بازآفرینی در کشور بود و در رشت به عنوان پایلوت اجرا شد و اگر ابهاماتی در قراردادها وجود دارد، دستگاه های نظارتی می باید بررسی نمایند.

رئیس کمیسیون عمران شورا تاکید کرد: دعوت از شرکت پل شیر به شورا از سوی بنده بوده و می باید برای ادامه کار این شرکت تصمیم گیری نماییم.

در پایان با نظرات موافق و مخالف اعضای شورا و مشاورین در مورد سند بازآفرینی، جایگاه مدیریت شهری و شورا در این سند و ادامه همکاری با شرکت پلشیر، مقرر شد جلسه دیگری بدین منظورتشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز