خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۴۴

شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین انتصاب شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان با برشمردن برخی وظایف و رسالت‌های روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: پل ارتباطی میان مردم و مسوولان بدون شک روابط عمومی ها و رسانه‌ها خواهندبود.

فتاح محمدی گفت: انتقال اطلاعات بارعایت صحت و سرعت آن به افکار عمومی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها و رسانه ها است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها بایستی سخنگوی یک دستگاه و شرکت بوده و با آرامش به انتقال اطلاعات در جامعه کمک کنند خاطرنشان کرد: وجود امکانات و نیروی انسانی متخصص در واحد روابط عمومی بسیار ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمات نظام و دولت از طریق این واحد باید به نحو شایسته‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تا رسانه‌ها نیز بتوانند این خدمات را با رعایت اصول رسانه ای در جامعه منتشر کنند.

محمدی با تاکید براینکه مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد باید توجه و دقت ویژه‌ای به حوزه روابط عمومی خود داشته‌باشند، تصریح کرد: مدیران باید امکانات لازم را در اختیار این واحد مهم قرارداده تا شاهد سرعت بخشی به اطلاع رسانی از خدمات دولت تدبیر و امید باشیم.

وی گفت: اگر روابط عمومی‌ها نتوانند خدمات صورت گرفته را به خوبی در جامعه منتشر کنند به‌طورحتم احساس می‌شود که خدمتی صورت نگرفته‌است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشحالی خود از تشکیل شورای روابط عمومی دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان در این استان، یادآورشد: از این شورا می‌خواهیم در بازدیدهای میدانی خود از دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان ، مشکلات موجود روابط عمومی‌ها را بررسی و اعلام کنند.

تمامی برنامه‌های شورای هماهنگی روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی روابط عمومی استانداری این استان اجرایی می شود.

در پایان این نشست، احکام شورای هماهنگی روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.

ضرغام علی بازی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ، علی اکبر پاک روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی،مصیب حیدری روابط عمومی کمیته امداد امام(ره)،ابوالقاسم یگانگی اصل روابط عمومی بانک کشاورزی، رحیم بنام روابط عمومی بانک مسکن، علیزاده روابط عمومی شرکت پخش فرآوردهای نفتی و زینب الهی روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعنوان اعضای اصلی منصوب شدند.

هاجر صلاحی اردکانی روابط عمومی پزشکی قانونی و امین پایدار روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و راهداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اعضای علی‌البدل منصوب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز