خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه:

تلاش مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۲۱۰

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه در زندان یاسوج برهدایت انسان‌های گمراه تأکید کرد و گفت: اجر احیاء انسان‌های به خطا رفته با رفتار شما مضاعف می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد،"حجت الاسلام و المسلمین خطیب”گفت: مادامی که در مسیر قرب الی‌الله گام برداریم خشنودی خدای متعال را برانگیخته‌ایم؛ با عبادت و بندگی خالق خود شاکر نعمت هدایت باشیم و مواظبت از این هدایت و روشنگری خود کار بزرگی است که نورانیت و ضمیر پاک را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در مسیر هدایت بایستی با روشنگری و علم به خدمت به خالق و بندگان به خطا رفته گام برداریم و هدایت و برگشت افراد گمراه را در دستور بندگی خود قرار دهیم.

این مسؤل ارشد قوه قضائیه در ادامه با سختی کار زندان‌بانی و کار هدایت گرانه نظام زندان‌بانی گفت: هدایت و احیاء انسان‌هایی که ره گم کرده و به خطا رفته‌اند کار بزرگی است به طوری که با احیاء کل بشر تعبیر شده است که اگر در زندان‌ها این کار صورت پذیرد ثوابی مضاعف دارد. پس تلاش در این راه عظیم ما را به سرمنزل مقصود یعنی قرب خداوندی نزدیک خواهد کرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضائیه با اظهار خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته در زندان‌های استان تصریح کرد: با مشاهدات امروز خود و گزارش رئیس کل دادگستری تلاش و همت مدیر کل و همکاران زندان‌ها استان ستودنی است و از زحمات شما تقدیر و تشکر می‌کنم. 

بر پایه این گزارش،"حجت الاسلام و المسلمین خطیب” به همراه "حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری و کرمی دادستان مرکز استان، "علی عباس فلاحتی مطلق مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از قضات و مسئولان مراجع قضایی از زندان مرکزی یاسوج بازدید کرده و با حضور در اندرزگاه‌های مختلف با زندانیان دیدار کرده و از نزدیک مشکلات قضایی آنان را بررسی و سپس از کارگاه‌های تولیدی، مراکز فرهنگی، کلاس‌های آموزشی بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز