خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

پویایی و تحرک اداره میراث فرهنگی یک نیاز جدی در آستارا است

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۹۸۰

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: پویایی و تحرک اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یک نیاز جدی در این شهرستان است که باید با مدیریت جدید انجام شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و مدیر جدید این اداره در آستارا بیان کرد: این شهرستان به واسطه برخورداری از جاذبه های مختلف طبیعی، تاریخی و گردشگری نیاز به توجه جدی و پویایی در ارایه برنامه های مناسب و برنامه‌ریزی در توسعه زیر ساخت ها دارد.

وی اظهار داشت:  این شهرستان حتی روزانه پذیرای سه برابر جمعیت خود به عنوان گردشگر در فصول مختلف سال است که برغم وجود ظرفیت های بالقوه در آستارا به دلیل بسیاری از کاستی ها قادر به جلب رضایتمندی کافی گردشگران نیست که انتظار می رود با برنامه ریزی های جدیدتر و پویایی مدیریتی بتوانیم کاستی ها و غفلت های گذشته را جبران کنیم.

وی ضمن تشکر از مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خواستار حمایت های بیشتر این سازمان از حوزه میراث فرهنگی و گردشگری آستارا شد.
 
رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان هم در این جلسه ضمن اشاره به برنامه ریزی های میراث فرهنگی در توسعه زیر ساخت های گردشگری در آستارا بر ضرورت همراهی مدیران شهرستانی نیز تاکید کرد.

وی همچنین ضمن تشکر از خدمات پردل امیری نژاد مدیر قبلی اداره میراث فرهنگی آستارا، داریوش ملک زاده را به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز