خبرگزاری کار ایران

با همکاری صندوق کارآفرینی امید رشت صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه بوم گردی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۳۱

در کارگاه آموزشی یک روزه بوم گردی درخصوص ظرفیت‌های فراوان موجود درگیلان در زمینه گردشگری و چگونگی جذب گردشگران به استان تاکید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کارگاه آموزشی یک روزه بوم گردی با شعار؛ اقامتگاه‌های بومی، مشارکت محلی، اشتغال پایدار ، توسعه پایدار روستایی در یکی از اقامت‌گاه‌های بوم گردی روستای بدون بیکار دهنه سر شیجان بخش خمام شهرستان رشت برای اهالی این روستا برگزار شد .

این کارگاه آموزشی با همکاری صندوق کارآفرینی امید شهرستان رشت و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور قریشی عضو هیئت علمی گروه جغرافیا و برنامه ریزی روستایی واحد رشت ، یکی از اساتید رشته گردشگری و رشیدی کارشناس مسئول معاونت گردشگری برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی آذرپور معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مومنی رئیس صندوق کارآفرینی شعبه رشت و جمعی از کارشناسان دو مجموعه نیز حضور داشتند.

در این کارگاه درخصوص ظرفیت‌های فراوان موجود در استان گیلان در زمینه گردشگری و چگونگی جذب گردشگران به استان تاکید شد.

همچنین بحث فرهنگ اصیل گیلانی و شناساندن این فرهنگ به گردشگران مطرح و درخصوص داشتن راهنمای گردشگری در روستا تاکید شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز