خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیرکل میراث فرهنگی گیلان صورت گرفت؛

تقدیر از شهردار لاهیجان برای ایجاد رونق و توسعه در عرصه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۶۲

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و فرماندار لاهیجان از سعید آگشته، شهردار لاهیجان، برای ایجاد رونق و توسعه در عرصه گردشگری شهرستان تقدیرکردند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رضا علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان و سیدمحمد احمدی، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات شهردار لاهیجان در این ستاد تشکر و قدردانی کردند.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

فعالیت در عرصه گردشگری و سرمایه‌گذاری در این حوزه، بشارت رویش و شکفتن، طراوت و تازگی، تحول و دگرگونی اقتصادی و اجتماعی و ایجاد گام‌های محکم و مستحکم فرصت های شغلی در سرزمین طبیعت و تمدن است.

نامگذاری سال ۱۳۹۶ را از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گرامی داشته و از زحمات حضرتعالی در قالب «ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان» که موجبات رونق و توسعه در عرصه گردشگری شهرستان را فراهم آورد، تقدیر و تشکر می نماییم.

امید است تلاش های خالصانه تان مقبول حضرت حق قرار گرفته، توفیق روزافزون همراه با سلامتی و سعادتمندیتان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز