خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا تاکید کرد:

لزوم کار فرهنگی در کنار کار علمی و آموزشی در دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۴۸

فرماندار صومعه‌سرا در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد صومعه سرا بر لزوم کار فرهنگی در کنار کار علمی و آموزشی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد واحد صومعه سرا درحالی برگزار شد که فرماندار این شهرستان بر لزوم کار فرهنگی در کنار کار علمی و آموزشی تاکید فراوان داشت.

علی فتح اللهی در این جلسه گفت: دانشگاههای آزاد اسلامی رفته رفته از هدف اصلی خود که علم آموزی و دانش است در حال دور شدن هستند و به سمت مسایل اقتصادی کشیده می شوند که این تاثیر منفی در جامعه نیز خواهد داشت.

فرماندار صومعه سرا از گستره دانشگاه آزاد که بخشهای زیادی به سمت کاربری هایی متفاوت از کار آموشی در حال تغییر است سخن گفت و افزود؛ ما نتوانسته ایم از ظرفیتهای خوب دانشگاه های آزاد در مسیر خود که علم آموزی است به خوبی استفاده کنیم .

وی یکی از راهکارهای رونق دوباره دانشگاه های ازاد را تجمیع هر رشته دانشگاهی در یک واحد دانست و بیان داشت؛ امروز اجبار در کار فرهنگی جواب نمی دهد و باید شرایط را بگونه ای فراهم کرد تا جوانان خود به سمت کار فرهنگی و پرورش روح و انسانیت در کنار علم گرایش پیدا کنند که نمونه آن اردوهای جهادی است.

فتح اللهی در پایان از کل مجموعه دانشگاه آزاد بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز