خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقاء سطح کیفی آب صورت گرفت؛

شستشوی مخزن 15000 متر مکعبی تصفیه خانه طول لات رودسر

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۶۶

مدیر امور آبفای رودسر از شستشوی مخزن 15000 مترمکعبی زمینی تصفیه خانه طول لات این شهرستان با هدف ارتقاء سطح کیفی آب خبر داد.

به گزارش ایلنا ازرودسر، مازیار غلامپور مدیر امور آبفای رودسر با اشاره به شستشوی مخزن زمینی تصفیه خانه طول‌لات اظهارداشت:به منظور ارتقاء سطح‌کیفی آب و تأمین سلامت‌شهروندان با هدف‌بهبود و حفظ شاخص‌های کیفی آب نسبت به شستشوی مخزن 15000 مترمکعبی اقدام شد.

مدیر امور آبفای رودسر با اعلام اینکه مخزن طول لات بعنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مشترکین منطقه رودسر و تعداد زیادی از روستاهای مسیر خط انتقال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: عملیات شستشو در سه مرحله لایروبی، شستشو با واتر جت و گندزدایی با کلر و بدون هیچ وقفه ای در امر تولید آب انجام شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: روند اجرای عملیات سه روز متوالی و با تلاش پرسنل شبکه و تأسیسات آبفای رودسر بوده که رسوبات به خارج از مخزن منتقل شد.

غلامپور در ادامه یادآورد شد: امور آبفای رودسر از ابتدای سال جهت مدیریت بیش از پیش توزیع آب شهر رودسر طی برنامه مدون نسبت به شناسایی ، ساخت حوضچه و مرئی سازی 22 فقره از شیرآلات مدفون از محل اعتبارات داخلی اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز