خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۱۷ مرداد و روز بزرگداشت خبرنگار؛

دیدارصمیمی خاوری با مدیرکل، معاونین و خبرنگاران صداوسیمای مرکز گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۱۱۵

به مناسبت ۱۷ مرداد مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با مدیر کل، معاونین و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان امروز مصادف با روز خبرنگار با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه این مرکز اظهار داشت :17 مراد روزی است که طلوع آفتاب آن همراه است با نام شهیدی از  حوزه رسانه، که به حق به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: 17 مرداد در گرما گرم فصل تابستان، ایران اسلامی سرشار می‌شود از عطش تجلیل و پاسداشت قشری از جامعه که بی‌ادعا تمام وجود خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای آگاهی‌بخشی و آگاهی‌سازی جامعه سخت‌ترین شرایط را با کمترین امکانات در اختیار مخاطب قرار دهند.

خاوری در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های در دست اقدام حوزه خود و همچنین با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت خاطرنشان کرد :  صدا و سیما یکی از رسانه هایی است که رسالت اصلی اش این است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث اخبار وثوق، صحت، سرعت و دقت لازم را به خرج دهد که بحمدالله صدا و سیمای گیلان در این امر پیشرو است.

در پایان این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اهدای لوح تقدیر به مدیریت واحد مرکزی خبر صدا و سیمای گیلان و همکاران ایشان تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز