خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت خبرداد:

برگزاری نشست هم‌اندیشی از مشروطه تا نهضت جنگل

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۶۴

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری نشست هم اندیشی از مشروطه تا نهضت جنگل خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به ۱۴ مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت اظهار داشت: نشست هم اندیشی از مشروطه تا نهضت جنگل با حضور اساتید و مدیران شهری به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود .

وی با بیان اینکه این نشست در تالار گفتمان ساختمان تاریخی شهرداری در تاریخ ۱۴ مرداد ماه راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، افزود: در این نشست سخنرانان مدعو به واکاوی نهضت مشروطه و پیامدهای آن و چگونگی به وقوع پیوستن نهضت جنگل می پردازند .

وی با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با تاریخ معاصر و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: برای محقق شدن این مهم لازم است شرایط و تمهیدات لازم از سوی مسئولان فراهم شود .

علیرضا حسنی افزود: پس از برگزاری نشست هم اندیشی از مشروطه تا نهضت جنگل از نمایشگاه اسناد تاریخی مشروطه گیلان در خانه میرزا به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان رونمایی می شود و این نمایشگاه به مدت یک هفته از تاریخ ۱۴ الی ۱۹ مرداد ماه برای بازدید علاقه مندان به تاریخ گیلان دایر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه گرایش به اسطوره و قهرمانان تاریخی یکی از خصلت‌های دوران نوجوانی و جوانی است، گفت: از این‌رو تبلیغ و معرفی شخصیت‌های بومی باید در اولویت برنامه های فرهنگی و آموزشی قرار گیرد.

وی هدایت نسل جوان با شیوه های عقلانی و منطقی برای الگو گزینی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: از این رو مولفه‌هایی مانند روزآمدبودن و تدوین هوشیارانه برنامه‌های فرهنگی از نکاتی است که سازمان فرهنگی اجتماعی وزشی شهرداری رشت در تدوین برنامه‌های خود بر روی آنها دقت ویژه دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز