خبرگزاری کار ایران

جمع آوری بنرهای غیر مجاز ثابت و سیار از حاشیه جاده های گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۰۶

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در سال جاری در عملیات مستمر راهداری بالغ بر 6985 تابلو و بنر غیر مجاز ثابت و سیار نیز از حاشیه جاده های استان جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،  محمود ایران پرست، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در جلسه بحث و بررسی پیرامون موضوعات حریم راههای استان که با حضور ،روسای ادارات ستادی حوزه های ایمنی حریم راهها، حقوقی و بازرگانی و سرمایه گذاری و نیز روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود نظارت مستمر بر حفظ و صیانت از حریم راههای استان گیلان کمیته نظارت بر حفظ و نگهداری حریم راههای استان تشکیل شده است.

وی در ادامه درخصوص اعضای کمیته مذکور گفت: روسای ادارات ایمنی و حریم راهها ،حقوقی، بازرگانی و سرمایه گذاری و یک کارشناس از حوزه ایمنی حریم راهها اعضای کمیته ی مذکور هستند که در جلسات منظم و ماهیانه ای که به ریاست معاونت راهداری اداره کل برگزار می کنند، ضمن بررسی وضعیت حریم راههای گیلان ، گزارشهای مستمر ارائه شده از عملکرد ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان را   مورد رسیدگی قرار می دهند.

 ایرانپرست، ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راهها را از عوامل اصلی بروز تصادفات دانست و افزود: در 3 ماهه ابتدای سالجاری گشتهای راهداری نسبت به اعمال قانون تعداد  49 مورد ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به حریم راه اقدام نمودند.

وی خاطر نشان نمود: در سالجاری  طی عملیات مستمر راهداری بالغ بر 6985 تابلو و بنر غیر مجاز ثابت و سیار نیز از حاشیه جاده های استان جمع آوری شده است. 

 این مقام مسئول سپس با تاکید بر این نکته که حریم راه ، خط قرمز حوزه راهداری است از روسای ادارات راهداری سراسراستان خواست حفظ حریم راه را به منزله و  مصداق حفاظت از بیت المال دانسته و هرگونه تجاوز به حریم راهها را با جدیت ،  قاطعیت و نیز در کوتاهترین زمان ممکن ضمن هماهنگی با نهادهای ذیربط اعمال قانون کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز