خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

تمام راه‌های مواصلاتی اصلی استان گیلان باز است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۸۴

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: هم اکنون در تمامی محورهای اصلی استان تردد بدون هیچگونه مشکلی ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به حجم زیاد بارش برف در مناطق کوهستانی گفت: ارتفاع برف در شهرستان سیاهکل به بیش از 90 سانتیمتر رسید و محور سیاهکل ، آبی نام ، دیلمان به علت ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محمدرضا نازک کار افزود : راه اسالم به خلخال به دلیل بارش برف و ریزش بهمن که از شب گذشته بسته شده بود با تلاش راهداران باز شد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محور و سایر محورهای کوهستانی را دارند خواست خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی و گرم کننده مجهز کنند و به دلیل وجود مه غلیظ وبارش بیش از یک و نیم متر برف در این محورها و ایمنی بیشتر ترددکنندگان، حتی المقدور از تردد غیرضروری خودداری کنند.

نازک کار گفت: در شهرستان‌های رشت و فومن ارتفاع برف بین 80 الی 90 سانتیمتر و در محورهای رودسر ، املش ، تالش ، رضوانشهر و انزلی  ارتفاع برف بین 20  الی 30 سانتی متر گزارش شده است .

وی گفت:  همچنین در صومعه سرا و رودبار ارتفاع بارش برف  بین 70 الی 80 سانتیمتر و در آستانه بین 60 الی 70  سانتیمتر و  در  لنگرود ، لاهیجان و شفت بین 50  الی 60 سانتیمتر رسیده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: راهداران پرتلاش گیلانی همچنان در حال برفروبی و نمک پاشی محورهای درگیر برف هستند. .

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان افزود: هم اکنون در تمامی محورهای اصلی استان تردد بدون هیچگونه مشکلی همچنان ادامه دارد.

نازک کار با اعلام اینکه در صورت ایجاد مشکل و لزوم، مسافران محترم می‌توانند به نزدیکترین راهدارخانه مراجعه کنند، افزود : ترددکنندگان با شماره تلفن گویای 141به صورت شبانه روزی می‌توانند از آخرین وضعیت راه‌های گیلان باخبر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز