خبرگزاری کار ایران

علیرضا حسنی خبر داد:

برگزاری جشن «مقاومت و پیروزی» در پیاده راه فرهنگی رشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۶۸۷

رئیس‌سازمان‌فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: جشن«مقاومت و پیروزی» در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی با اشاره به سالروز غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر در روز سوم خرداد اظهار داشت: به پاس قدردانی از جانفشانی های غیور مردان ایرانی در سال‌های دفاع مقدس و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا جشن «مقاومت و پیروزی» در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت افزود: این جشن باشکوه با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، صدا و سیمای مرکز گیلان، بسیج هنرمندان گیلان، حوزه هنری، کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان، مرکز آموزشی تخصص‌های دریایی نداجا و فرماندهی انتظامی گیلان برگزار می شود.

وی دعوت از پیشکسوتان برای خاطره گویی ، اجرای طرح میدان هنر ، اجرای مسابقه و اهدای جوایز، شعر خوانی؛ نمایشگاه عکس، نمایش‌خیابانی، رونمایی از کتاب، پخش مستند حماسه سازان دفاع مقدس را از جمله برنامه های این مراسم عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به سخنی از امام راحل که فرمودند «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است» اظهار داشت: امروز وظیفه سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی در بزرگداشت و روایتگری سوم خرداد و بیان پایمردی ها و رشادتهای ملت ایران در آن روزها بسیار سنگین است و در راستای انجام این وظیفه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برای برگزاری این جشن باشکوه با دیگر سازمانها و نهادها همگام شده است.

علیرضا حسنی با تاکید بر اینکه سوم خردا یادآور روزهای سختی است که در سایه همدلی و اتحاد ملت به پیروزی بزرگی انجامید افزود: رزمندگان ایران اسلامی در سایه ایمان و پیروی از ولایت توانستند همه ابرقدرت‌های جهان را به زانو درآورند و قدرت و اقتدار یک ملت را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز