خبرگزاری کار ایران

فرمانده بسیج سپاه اسلام آباد غرب:

فتح خرمشهر نماد مقاومت انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۷۹

خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار، مقاومت و جاودانگی انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: روز سوم خرداد سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال این شهر به دست بعثیان است و از این رو خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار، مقاومت و جاودانگی انقلاب اسلامی می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه اسلام آباد غرب، سرهنگ افشار محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: اشغال خرمشهر به عنوان یک برگ برنده برای وادار کردن ایران به شرکت در هر نوع مذاکره بود و در مقابل آزادسازی آن نماد برتری ایران اسلامی در بُعد نظامی بر دشمن تلقی می‌شد.

وی گفت: صدام ملعون با اطمینان می‌گفت اگر رزمندگان ایرانی بتوانند خرمشهر را آزاد کنند کلید بصره را به آنها خواهم داد چرا که تمامی ایادی استکبار، مستشاران نظامی، تسلیحات و امکانات را در اختیار رژیم بعثی قرار دادند و آنچنان مواضع خود را محکم کرده بودند که یقین داشتند در صورت آزادی خرمشهر، فتح بصره کار مشکلی نیست و از این رو بود که امام خمینی(ره) فرمودند " خرمشهر را خدا آزاد کرد ".

سرهنگ محمدی بیان کرد: در عملیات بیت‌المقدس سپاه و ارتش به عنوان دو بازوی پرتوان ولایت در کنار یکدیگر تمامی نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کردند و امروز نیز این دو بازوی پر توان با کسب مهارت‌های صد چندان نظامی اجازه هرگونه تجاوزی را به خاک میهن اسلامی نمی‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آباد غرب افزود: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی نشات گرفته از مجاهدت‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است و ما وظیفه داریم این مجاهدت‌ها و جانفشانی‌ها را ارج نهاده و از آرمان‌های امام(ره) و شهدا دفاع کنیم.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه به مناسبت سالروز عملیات بیت‌المقدس برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان اجرا می‌شود، بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و مسابقات تیراندازی از جمله این برنامه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز