خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

هیات‌های ورزشی نیاز به تغییر ماهیتی دارند/ نگاه‌ها باید عوض شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۸۰

فرماندار آستارا گفت: هیات های ورزشی نیاز به تغییر ماهیتی دارند و نوع رویکردها در هدایت هیات‌های ورزشی باید تغییر کند. نگاه ها باید عوض شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در نشست با معاونین و کارشناسان فنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان که با محوریت بررسی مشکلات پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان آستارا برگزار شد، اظهار داشت: ورزش شهرستان هم در حوزه سخت افزاری و تاسیسات و هم در حوزه نرم افزاری و مدیریت نیاز به یک پویایی جدی دارد.

وی این پویایی را نه تنها در حوزه  ورزشی بلکه در حوزه فرهنگی نیز لازم دانست و گفت: باید فعالیت ها باتوجه به امکانات و زیرساختهای شهرستان جدی تر گرفته شود و حوزه جوانان نیز می بایست با برنامه ریزی های تخصصی تر نسبت به رفع نگرانی های جوانان در شهرستان اقدام کندتا جوانان در حوزه اجتماعی بخصوص در بخش سمن ها حضور پررنگ تری داشته باشد.

وی گفت: خوشبختانه شهرستان در موقعیتی قرار دارد که می توانیم بسیاری از مسابقات را با کمی درایت و هوشمندی به شکل ملی و بین المللی برگزار کنیم، بنابراین نباید این فرصت و ظرفیت ایده آل را به راحتی از دست دهیم.

رنجکش تاکید کرد: اگر برنامه ای داده شود و طرحی ارائه گردد ما نیز قطعا به عنوان دستگاه حاکمیتی پشتیبانی خواهیم کرد تا این برنامه ریزی ها بهتر برقرار شود و در برنامه ریزی ها باید دقیق و با تقویم مناسب حرکت کرد.

وی اضافه کرد: هیات های ورزشی ما نیاز به تغییر ماهیتی دارند نوع رویکردها در هدایت هیات های ورزش باید تغییر کند، نگاه ها باید عوض شود، خلاقیت باید وجود داشته باشد، متاسفانه این نوع نگرش در هیات های ورزشی کمتر دیده می شود.

وی با اشاره به ظرفیت خیرین در شهرستان آستارا اظهار کرد: اداره ورزش باید خیرین را هدایت کند و از ظرفیت آنان برای آموزش جوانان و نشاط آنان استفاده شود تا در کنار مدرسه سازی و مسجد سازی به سایر موارد در حوزه های ساخت اماکن ورزشی و تکمیلی امکانات در این زمینه نیز روی آورند.

رنجکش خواستار تشکیل خیرین ورزش یار در شهرستان شد و گفت: خیرین ورزش یار می توانند به سلامت و پویایی و نشاط در جوانان یاری رسانند بنابراین با کمی سازماندهی بهتر می توان این کمکهای بی منت را به سمت ورزش هدایت کرد.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا تصریح کرد: خوشبختانه بین مسئولین شهرستان تعامل خوبی در شهرستان وجود دارد و هر کمکی از دستمان بر بیاید دریغ نمی کنیم به شرطی که تحرک اداره کل ورزش و جوانان نیز بیشتر شود.

وی به تکمیل استخر شنای شهرستان آستارا و استفاده از بخش خصوصی در این زمینه تاکید کرد.

در این دیدار معاون منابع انسانی و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز به ارائه گزارشاتی در خصوص پروژه های نیمه تمام و موضوع جوانان و سمن ها پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز