خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان

عملکرد اداره کل ورزش و جوانان مورد رضایت ما و مردم است

استاندار لرستان به منظور بررسی مشکلات ورزش استان از اداره کل ورزش و جوانان استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهندس هوشنگ بازوند امروزدر بازدید سرزده خود و هیئت همراه از اداره کل ورزش و جوانان لرستان ضمن تبریک میلاد رسول اکرم(ص) و گرامی داشت هفته وحدت به مسلمانان جهان و خانواده ورزشی لرستان بابیان ضرورت های ویژه و اهمیت اجرای برنامه های در حوزه جوانان و ورزش، افزود: توسعه ورزش بدون حضور و مشارکت مردم امکان پذیر نیست ، قطعا حضور مردم و بخش خصوصی در ورزش می تواند به موفقیت در این حوزه مهم بینجامد.

مهندس بازوندهمچنین در جمع معاونان و مدیران و کارمندان این دستگاه اجرایی قرارگرفت و مراجعه کنندگان و کارکنان این سازمان نیز در ساعات اولیه کاری خود با استاندار به گفت و گو و طرح مشکلات مختلف در دو حوزه جوان و ورزش استان پرداختند و لحظاتی بعد مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و معاونانش که متوجه حضور مهندس بازوند در اداره شدند، همراه ایشان شدند و در قالب یک نشست دوستانه در خصوص عملکرد خود و برنامه های آینده این دو حوزه توضیحاتی ارائه کردند.

مهندس بازوند نیز بعد از شنیدن صحبت های مسئولان اداره کل ورزش و جوانان ، اظهار کرد: برای حضور بخش خصوصی در وهله اول لازم است اقتصاد استان در همه زمینه ها شاهد حضور فعالان بخش خصوصی باشد، و اهمیت مباحث توسعه ورزش بدون حضور مردم امکان پذیر نیست چه در بعد سخت افزار و نرم افزار مردم کمک کنند و در مشارکت توسعه ورزش دخالت کنند.

استاندار لرستان خطاب به مدیران این دستگاه اجرایی با اشاره به اینکه هر جا بخش خصوصی ورود پیدا نماید می توان امیدوار باشیم حرکت توسعه ای در ورزش ایجاد می شود، تصریح کرد:سیاست شما باید به سمتی سوق پیدا نماید که حضور و مشارکت مردم در ورزش نمود واقعی پیدا نماید و در امر ورزش انگیزه مردم افزایش پیدا می کند

بازوند همچنین با تاکید بر برگزاری هرساله یک مسابقه جهانی در لرستان،بیان داشت: بالابردن انگیزه جوانان و تمایل آنها به ورزش ، معرفی جوانان استان به دنیا و افزایش توریسم ورزشی از آثار برگزاری اینگونه مسابقات در استان است.

وی به اهمیت حوزه جوانان و امر ازدواج نیز تاکید کرده و عنوان کرد: طی هفته آینده جلسه ای با مسئولان بانکهای استان درراستای تسریع پرداخت وام ازدواج خواهیم داشت.

استاندار لرستان جوانان را سرمایه ی اصلی استان دانست و خاطر نشان کرد:باید از این سرمایه ها حفاظت کنیم چراکه برای ساختن استان به استفاده از ایده های این جوانان نیازمندیم. 

وی با تاکید بر لزوم انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات حوزه جوانان لرستان اظهار داشت: در این راستا مسائل و مشکلاتی در حوزه های مختلف مانند فرهنگ، خودباورری، اعتماد به نفس و انگیزه جوانان باید رفع شود.

بازوند یادآورشد: نرم افزارهای زیادی در اقتصاد جایگزین نفت شده اندکه از ایده همین جوانان بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان ورزشی استان باید قالب برنامه سال 95 هیئت های ورزشی را ساماندهی کنند،عنوان کرد:برای حوزه های مختلف ورزشی به ویژه هیئت ها دستور کار مشخص داشته و دورنمای ورزشی داشته باشید که از کجا به کجا می رسید.

استاندار لرستان بااشاره به اینکه ارزش اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیش از کارهای اقتصادی است ،ادامه داد:اداره کل ورزش و جوانان استان روی برنامه های فرهنگی و اجتماعی تلاش بیشتری داشته باشند و برای جوانان به روش های جدید ایجاد انگیزه کنند و از ابزار مدیریتی و خلاقیت های خود استفاده کرده و تنها منتظر اعتبارات دولتی نباشند.

بازوند بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان خیز خوبی برداشته است،تصریح کرد:عملکرد این اداره کل مطلوب بوده و مورد رضایت ما و مردم است اما ورزش وجوانان استان باید سرعت خودرا دوچندان کند چراکه فرصت خدمت خیلی کوتاه بوده و برای این کار باید بدون خطا و از تجارب پیشکسوتان و ورزشکاران استفاده کرد.

کد خبر : ۳۳۳۷۵۲