خبرگزاری کار ایران

سلیمان پورابراهیم خبرداد:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ هزار جوان و نوجوان گیلانی از کلاس‌های آموزشی کانون

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۶۱

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: در ایام تابستان بیش از ۶۰۰ هزار جوان و نوجوان گیلانی از کلاس های آموزشی کانون ها بهره مند می شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، با بیان اینکه کانون‌های مساجد شبکه عظیم فرهنگی در کشور هستند بر توسعه کیفی کانون‌ها تاکید کرد و افزود: در کنار توسعه کمی، توسعه کیفی کانون‌ها مورد توجه ویژه قرار دارد تا بتوانیم بیشترین بهره را در راستای تربیت نسلی متعهد، متخصص و کارآمد از مساجد داشته باشیم.

حجت الاسلام پورابراهیم با اشاره به آغاز طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان تصریح کرد: مرحله نخست این طرح از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و کارشناسان دبیرخانه در قالب سه تیم بازرسی، بازدید و خبرگزاری شبستان به شهرها و روستاهای استان سرکشی کرده و از کانون‌ها بازدید می‌کنند.

وی افزایش کارآیی و اثربخشی کانون ها را هدف اصلی طرح دانست و اذعان کرد: ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سنجش رضایت مخاطبان از برنامه ها، نحوه برگزاری برنامه های ملی و مناسبتی، فعال بودن کانون، اجرای طرح‌های ویژه بومی و برخورداری کانون از تجهیزات از آیتم های ارزیابی کانون‌هاست.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خاطرنشان کرد: باید کانون‌ های فرهنگی به تجهیزات بیشتری مجهز شوند تا بتوانند فرهنگ و بصیرت را در جامعه به ویژه در مناطق روستایی که از کمبود امکانات و فعالیت های فرهنگی رنج می برند، ارتقا دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز