خبرگزاری کار ایران

پور ابراهیم خبر داد:

راه‌اندازی 160 کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۷۲۹

مسئول دبیرخانه کانون‌های‌فرهنگی و هنری مساجد گیلان از فعالیت ۸۶۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و افزود: در سال جاری ۱۶۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، در جلسه شورای اداری این دبیرخانه با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید ملی» اظهار کرد: گفتمان سازی متناسب با شعار سال در اولویت فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد در سال جاری است و کانون‌ها باید در جهت تحقق شعار سال اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال بیست و پنجمین سال فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد کشور است افزود: به پاس گرامیداشت ربع قرن فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نمایشگاه عملکرد ۲۵ ساله کانون‌های مساجد برپا خواهد شد.

پورابراهیم از فعالیت ۸۶۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و اذعان کرد: در سال جاری ۱۶۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغی در هر شهرستان باید ۱۰ کانون فرهنگی و هنری تاسیس شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار کرد: با احتساب این امر، تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان تا پایان سال جاری به یک هزار و ۲۷ باب کانون می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در کانون‌های مساجد از حضور کارشناسان دبیرخانه در مساجد استان خبرداد و خاطرنشان کرد: جشن‌های نیمه شعبان در بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز