خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه صنعتی صباح مطرح کرد:

شرکت صباح در قزاقستان کارخانه شیر تاسیس می‌کند

مدیر گروه صنعتی صباح از تاسیس کارخانه شیر پاستوریزه در شهر اکتائو قزاقستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، محمود ابراهیمی افزود : با توجه به رایزنی‌هایی که در دو روز گذشته با نماینده وزیر سرمایه‌گذاری قزاقستان انجام دادیم، مقرر شد شرکت صباح در منطقه آزاد تجاری اکتائو قزاقستان کارخانه شیر پاستوریزه تاسیس کند.
 
ابراهیمی تصریح کرد: این توافق‌نامه زمینه مساعدت‌های فراوانی را فراهم خواهد کرد از جمله موارد مهم آن می‌توان به زمین رایگان و معافیت ۱۰ ساله از مالیات وکلیه زیرساخت‌هایی که آنجا ساخته خواهد شد اشاره کرد.
 
وی اظهار داشت : گروه صنعتی صباح ،مجموعه‌ای از ١٢ شرکت تجاری است که از این تعداد ؛ 9 واحد تولیدی و مابقی شرکت‌های تجاری بازرگانی است.
 
مدیر گروه صنعتی صباح گفت: از سال ٢٠١٦ میلادی فعالیت صنعتی خود را با احداث شرکت صنایع شیر فجر گنبد در شهرک صنعتی اقچلی گنبد شروع کرده است که با رشدی فزاینده در این مدت توانستیم ظرفیت تولید خود را بیش از دویست برابر کنیم.
 
ابراهیمی ادامه داد: در حال حاضر واحدهای تولیدی ما شامل پنج واحد تولید لبنیات در استان‌های گلستان، خراسان رضوی و اصفهان و یک واحد تولید خوراک دام و دو واحد صنایع بسته‌بندی در استان گلستان و یک واحد کیترینگ در استان تهران است.
 
وی اضافه کرد: با توجه به داشتن شرکت پخش سراسری در گستره میهن عزیزمان ایران اسلامی و برخورداری از شرکت‌های بازرگانی تامین در داخل و خارج از کشور، توانستیم زنجیره تولید ملی را در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی شکل داده و مستقر کنیم.
 
وی اذعان داشت که ما در استقرار این زنجیره به اصول درونزایی و برونگرایی اقتصاد مقاومتی معتقدیم و با این باور تولیدات خود را علاوه بر اقصی نقاط ایران به تمامی کشورهای منطقه و حوزه cis صادر می‌کنیم .
 
مدیر گروه صنعتی صباح خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای صادرات به کشورهای منطقه آوراسیا هستیم.

کد خبر : ۴۳۶۸۲۱