خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

آغاز دهمین مرحله طرح آموزش موتورسوران و عابرین پیاده در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۵۸۷

دهمین مرحله اجرای طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده در استان گیلان با تحت پوشش قرار دادن 50 روستای استان گیلان از 16 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نازک کار، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گیلان ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی موتورسواران با مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات دهمین مرحله طرح افزایش ایمنی تردد عابرین پیاده و راکبین موتور سیکلت به مرحله اجرا در می آید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گیلان افزود: در اجرای طرح مذکور 50 روستای تحت پوشش شهرستان‌های رشت، سیاهکل، رودبار، صومعه سرا، تالش و شفت با توجه به تحلیل وضعیت موجود و شناسایی مکان‌های هدف انتخاب شدند تا طی 5 روز آموزش‌های مربوط به شیوه استفاده صحیح و ایمن از موتورسیکلت را در یک محیط شاد و صمیمی فراگیرند.

وی افزود: آموزش‌های مذکور شامل اجرای نمایش، برنامه‌های طنز، فرهنگی و مسابقات در یک فضای شاد بوده که علاوه بر راکبان موتور سیکلت، خانواده‌های آنان هم بعنوان عابرین پیاده می‌توانند در این محیط آموزشی حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز