خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان مطرح کرد:

افزایش اعتمادسازی مردم نسبت به کمیته امداد از طریق رفتار و عملکرد مطلوب

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۰۸۴

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان، افزایش اعتماد سازی مردم نسبت به امداد را از طریق رفتار، تعامل و عملکرد خوب میسر دانست و افزود: همگان باید تلاش کنیم تا با عمل و گفتار، خدمتگذاری لایق و شایسته برای محرومان باشیم .

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز گیلان بر اقامه نماز اول وقت تاکید کرد و افزود: اقامه نماز اول وقت برای تعالی روح انسان از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده اقامه نماز است که باید همگان برای ترویج این فرهنگ الهی و واجب تلاش کنیم.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان بخشی از سیره زندگی ائمه معصومین (ع)، اظهار کرد: افراد مستمند و کم درآمد همواره مورد توجه اهل بیت (ع) بودند و امروز وظیفه آحاد جامعه است که در کنار نهاد  انقلابی کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومان، بیماران، ایتام و افرادی که اقشار ضعیف هستند چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام حجازی به اهمیت و آثار خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه و اثرات مطلوب آن در زندگی دنیوی و اخروی انسان اشاره کرد و گفت: بعد از نماز که عبادت خدا است کمک به مسکین و فقیر از بهترین عبادات محسوب می‌شود و خوش به سعادت امدادگران کمیته امداد که توفیق خدمت به مستضعفان نصیب‌شان شده است.  

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان ، افزایش اعتماد سازی مردم نسبت به امداد را از طریق رفتار ، تعامل و عملکرد خوب میسر دانست و تصریح کرد: همگان باید تلاش کنیم تا با عمل و گفتار، خدمتگذاری لایق و شایسته برای محرومان باشیم .

وی به نقش شهداء، جانبازان و ایثارگران در پاسداری از کشور و دین اشاره کرد و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران با تاسی از رشادت‌های شهدای دشت کربلا بدون توجه به امورات دنیوی حرکت کردند و امروز امنیت و آرامش کشور ایران مدیون فداکاری های آن عزیزان است .

شایسته ذکر است در این مراسم از تعدادی از امدادگران جانباز و همچنین خادمین نماز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز