خبرگزاری کار ایران

محمد یزدانی تاکید کرد:

ضرورت همکاری شهروندان با شهرداری‌ها برای جمع‌آوری پسماند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۹۰۶

رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت بر ضرورت همکاری شهروندان با شهرداری ها در راستای جمع اوری پسماند و زباله تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت، نصب تابلوهای بند ۲۰، اعمال ماده ۱۱۰، دیوار گذاری بر روی زمین های بایر، اعمال بند ۱۴ و بررسی بحث تخلفات ساختمانی، تشکیل پرونده و ارسال به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها را از اهم فعالیت‌های ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری خواند و اظهار داشت: در سالی که گذشت ۳۱۲ مورد صدور اخطاریه تابلو بدون مجوز توسط شهرداری منطقه یک صورت پذیرفت که بیشترین دلیل این امر به عدم اطلاع و آگهی شهروندان از قانون شهرداری‌ها برمی گردد.

محمد یزدانی یادآور شد: در سال ۱۳۹۵ در حوزه بند ۲۰ انسداد معبر برای مغازه داران ۶۰ مورد اخطاریه از ناحیه صادر که پس از صدور اخطاریه از ناحیه و عدم توجه شهروند دو مورد اخطاریه هم از سوی منطقه به شهروندان ارائه شد.

وی افزود: در بحث تخریب و اجرای رای کمیسیون ماده صد نیز ۱۴ مورد تخریب از سوی ناحیه ۳ منطقه یک صادر گردید. همچنین ۲۶۸ مورد تشکیل پرونده تخلفات ساختمانی برای ارسال به کمیسیون ماده صد جهت رسیدگی در سطح محدوده صورت پذیرفت.

رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت، ۱۹۰ مورد ابلاغ اخطاریه ۱۰ روزه کمیسیون ماده صد، ۱۸۵ مورد جمع آوری تابلوهای هشتی و بنرهای غیرمجاز و ۹ مورد جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی سر در اماکن تجاری به علت عدم پرداخت عوارض شغلی و صنعتی را از دیگر فعالیت های آن ناحیه برشمرد و تصریح کرد: عدم اطلاع و اگهی کامل و عدم رعایت قوانین از سوی شهروندان مهم ترین دلیل تشکیل این پرونده هاست.

وی در خصوص مشکلات شهرداری با زمین های نسقی خاطرنشان کرد: مالکین زمین های نسقی بدون اخذ پروانه از شهرداری شروع به ساخت و ساز می کنند، بنابراین ناحیه هر شهرداری‌موظف است تا با شناسایی اینگونه زمین‌ها و تشکیل‌پرونده و ارسال به کمیسیون ماده صد اقدام نماید.

رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت با قدردانی از حمایتهای پورناصرانی گفت: اجرای اصلاح هندسی تقاطع بوسار به سعدی، اجرای لاین کندرو ورودی میدان صابرین تا میدان قلی پور و بهسازی پیاده رو خیابان‌های ۱۰۳، ۱۰۵ و ۱۰۷ از اهم برنامه های سال ۹۶ در ناحیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز