خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری رشت خبر داد:

ساخت تصفیه‌خانه لندفیل سراوان برای مدیریت شیرابه‌های زباله

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۰۱

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: گام اول ساخت تصفیه خانه در لندفیل سراوان برای مدیریت شیرابه های زباله برداشته شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، علیرضا حاجی‌پور با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط شیرابه زباله گفت: شیرابه زباله های انباشته شده سراوان که اکنون سه دهه از عمرشان می گذرد با آلوده ساختن منابع آب زیر زمینی و همچنین زمین های کشاورزی اطراف خسارات جبران ناپذیری زیادی برجای گذاشته اند.
 
حاجی پور افزود: وضعیت وقتی بدتر می شود که این شیرابه در مسیر خود به رودخانه های زرجوب و گوهر رود رشت سرازیر می شود. 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه ساخت این تصفیه خانه نیازمند صدور مجوز قطع درختان در حاشیه این لندفیل بود گفت: با پیگری های شهردار و همچنین با حمایت استاندار مجوز لازم از سوی منابع طبیعی صادر شده است. 

وی محدوده مورد نظر را یک هکتار و ۸۴۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: حال با صدور این مجوز گام اول برای ساخت تصفیه خانه لندفیل سراوان برداشته شده است که مطمئنا در حفظ محیط زیست اطراف بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت با اشاره به اینکه محدوده قطع درختان توسط کارشناسان منابع طبیعی و شهرداری تعیین شده است گفت: ۱۰۷۲ اصله درخت در این محدوده قطع خواهد شد. 

حاجی پور با اشاره به پیگری جدی این موضوع از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: در حال حاضر درختان این محدوده توسط پیمانکار در حال قطع است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز