خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد:

اجرای مطلوب طرح های پزشک خانواده و تحول نظام سلامت توسط وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۰۴

نماینده مردم رودسر و املش و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، اجرای طرح پزشک خانواده و طرح تحول نظام سلامت را از جمله طرح‌هایی خوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی  در همایش تجلیل از منتخبین عرصه ی سلامت استان گیلان با بیان این مطلب که با تلاشی که در دهه های گذشته صورت گرفت بحث بیماری های واگیر به صفر رسیده است، اظهارکرد: امروز در جامعه ما بیماری های غیر واگیر تهدیدی برای سلامتی محسوب می شود و این مساله خیلی محسوس نیست.
 
رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی استرس، ترافیک، تغییر سبک زندگی را از جمله عواملی عنوان کرد که بیماری ها یی همچون؛ فشار خون ، قلب و عروق و دیابت  را دامن گیر افراد جامعه می کند.
 
 نماینده مردم شهرستان رودسر و املش و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، اجرای طرح پزشک خانواده و طرح تحول نظام سلامت را از جمله طرح هایی خوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد و رعایت توازن در خصوص بهره مندی از امکانات و تجهیزات و کادر درمانی اعم از پزشک متخخص و حاذق در شهرستان های محروم استان همچنین توزیع عادلانه حقوق کادر درمانی ( پرستار) در اجرای طرح تحول نظام سلامت را  خواستار شد.
 
گفتنی است: همایش تجلیل از منتخبین عرصه ی سلامت استان گیلان پیش از ظهر امروز با حضور ریاست دانشگاه ، نماینده ی مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استانی و دانشگاهی در سالن همایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز